Suomalaisverkkokaupalle IBM:n kansainvälinen palkinto

Teksti: Ari Karkimo |
ibm n kansainvalinen palkinto
”Loimme yhteisön, joka jakaa suosituksia ja kalastusosaamistaan”, Miika Malinen kuvailee voittoisaa kalaverkkokauppaa.

Suomalainen Hong Kongin kalastusverkkokauppa sai ykköspalkinnon IBM:n kilpailussa. Smarter Commerce Global Summit Awards 2012 -palkinnot jaettiin torstaina toukokuuta Madridissa. Sarja, jossa palkinto napsahti oli nimeltään Innovation Leadership.

Suomalainen Hong Kongin kalastusverkkokauppa sai ykköspalkinnon IBM:n kilpailussa. Smarter Commerce Global Summit Awards 2012 -palkinnot jaettiin torstaina toukokuuta Madridissa. Sarja, jossa palkinto napsahti oli nimeltään Innovation Leadership.

”Hong Kongin verkkokaupat ovat hyvin innovatiivisia sosiaalisen kaupankäynnin ratkaisuja. Yrityksen intohimo kaupankäyntiin verkossa ja tarkkaan harkittu konsepti osoittavat kuinka tavaratalo voi erottua joukosta ja kilpailla hyvällä palvelullaan myös erikoisliikkeiden kanssa”, ylisti IBM:n John Mesberg kauppaa palkintoseremoniassa.

Hän kiitti Hong Kongin kala-apajaa siitä, että se palvelee myyntikanavan lisäksi myös markkinoinnin tarkoitusperiä.

Hong Kongin on yhdistänyt noin vuosi sitten avattuun kalastusverkkokauppaan yhteisöllisiä piirteitä.

”Halusimme sitouttaa asiakkaamme pystyttämällä verkkokaupan kohdennetulle asiakasryhmälle. Aloitimme kalastustarvikkeista ja aktiivikalastajista. Sivustolle kutsuttiin ennen lanseerausta noin 200 kalamies.com ja kalasaalis.com -verkkoyhteisön jäsentä arvioimaan tuotevalikoimaa, kommentoimaan tuotteita, sivuston ulkoasua ja käytettävyyttä. Ennen lanseerauspäivää olimme saaneet jopa 3000 tuotearviota ja suunnattomasti kullanarvoisia vinkkejä”, Hong Kongin verkkakaupan johtaja Miika Malinen kertoo.

Kommentoi



Kommentoi

Keskusteluun voivat osallistua vain rekisteröityneet käyttäjät, jotka ovat lehden tilaajia.

Sinulla ei ole vielä tunnusta? Rekisteröidy >