Käyttäjä

Tyhjän toivottamiset ei tee minulle vaikutusta

Tämä on vanha juttu, mutta tyyppiesimerkki siitä, jos pyrkii vahingoittamaan toisen elämää .... eh-eh... siinä kävi toisinpäin.

9.1.2006 22:31

Moi Jaakko!
Mitähän sulla taas on mielessä. "Tyhjää"-nimimerkin voi tehdä tänne, kuka vain haluaa...

"Montako UFO-juttua (se on sitä paitsi vain tunnistamaton valoilmiö) olen kertonut? En yhtäkään. Totesin vain, että minulla on evidenssiä niistä."

Noista ufoista sen verran, että varmasti maailmankaikkeudessa on muuallakin elämää, mutta miten sinä matkustaisit tuhansien ja miljardien valovuosien matkan moikkaamaan jonkin planeetan asukkaita. Alkeishiukkastutkimuksissa on esitetty teorioita eri ulottuvuuksista ja rinnakkaisista maailmankaikkeuksista, mutta ne ovat vain hapuilevia teorioita. Mutta sinullahan oli konkreettisia kokemuksia näistä muukalaisista, kertoisitko lisää!?

""Lohja" heh-heh. Jäljitys jatkuu hellittämättömänä. Nyt alan olla jo jäljilläsi ja kirjastosta lähetetyt emailit ovat kova kompa, mutta minä en hellitä."

Taitaa taas vainoharhaisuus nostaa päätään. En ole ikinä käyttänyt kirjastojen koneita. Ja jos todella osaisit hakkeroida IP:ni, (mitä suuresti epäilen) ja jäljittää minut, olisitkin jo rikoksen puolella. Ilman poliisia ei ole laillista keinoa jäljittää minua ja siihen taas tarvittais, että poliisi epäilee minua vakavasta rikoksesta. Lohja...hmmm, läheltä liippaa, joko mauserisi on latingissa...

"Muuten, jos sinua kiinnostaa, jouduin huumetestiin äkkiarvaamatta ja tulos on kaikkien vereen liittyvien kemikaalien osalta puhdas nolla. Julkaisen vaivalloisen analyysin lopputuloksen, kun se on saanut virallisen varmistuksen.

Kirjaamoon ja kunnanjohtajalle voi lähettää mailia ja postia, mutta mikä on facta? Pelottaako? Minua ainakaan ei."

Viittaan edellen paranoija-epäilyksiini. En ole lähettänyt postia kunnanjohtajalle, saati kirjaamoihin, mutta oliskohan tuo mikään ihmekään, jos joku olis lähettänyt, kun olet kerran kunnallisessa virassa ja samaan aikaan kerrot täällä avoimesti huumekäytöistäsi, juopottelustasi, katkohoidostasi, + muista "takapotkuistasi" ja sekoilet muutenkin täällä...

Ketä voit syyttää mahdollisista hankaluuksistasi/ huumetesteistäsi työelämässäsi. Itse olet täällä kaikki asiat huumekäyttöäsi myöten julkisesti kertonut. Ehkä kannattais vilkaista peiliin ja Googleen? Ei tarvitse, kuin laittaa Googleen nimesi, niin kaikki kertomuksesi löytyy sieltä.

Olenkin sitä mieltä, että kaikkea sekoiluasi ei voi panna huumeiden tai alkoholin piikkiin. En nyt tässä kehtaa julkisesti sanoa, mitä itse epäilen...

Parempaa alkavaa vuotta!
toivoo eräs "tyhjää"

Vastaukset 9 vastausta

Käyttäjä

Tässä on kouluesimerkki siitä, miten nimimerkin takaa jää kiinni.

Hätäpäissään ihminen paljastaa syntinsä, mutta armoa ei tunnettu.

Käyttäjä

?

Käyttäjä

"Ja jos todella osaisit hakkeroida IP:ni, (mitä suuresti epäilen) ja jäljittää minut, olisitkin jo rikoksen puolella. Ilman poliisia ei ole laillista keinoa jäljittää minua ja siihen taas tarvittais, että poliisi epäilee minua vakavasta rikoksesta." (tyhjää)

Keinot aina löytyvät.

Jaska

Käyttäjä

Moi Bisse!

Mulla on jääkaapissa 9 viileätä Lapin Kultaa. Pitäisiköhän juoda ne?

Ystävällisin terveisin Jaska

Käyttäjä

Vastaan itselleni..... juodaan ne pois häiritsemästä

Jaska

Käyttäjä

Se, mikä aikoinaan jurppi mua tuossa "tyhjän" kirjoituksessa, oli huumeiden käyttö.

Tähän asti on pärjätty alkoholilla. No, alkoholi on huume (jopa heroiinia voimakkaampi), mutta laillinen huume.

Jaska

Käyttäjä

Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee.

Jaska

Käyttäjä

Näin voi käydä lavertelioille,

Robert De Niro, hieman pilkettä silmäkulmassa.

http://www.youtube.com/watch?v=rKuSoaIbpFU

Jaska

Käyttäjä

"Mulla on jääkaapissa 9 viileätä Lapin Kultaa. Pitäisiköhän juoda ne?"
"Vastaan itselleni..... juodaan ne pois häiritsemästä"

Sittenpähän on taas TYHJIÄ pulloja/purkkeja.

Kirjaudu sisään keskustellaksesi.
Takaisin ylös

Aihe vapaa

TTL ry
Pieni kirjapuoti
Takaisin ylös