Käyttäjä

Paras hakukone?

Laitetaanpas tähän yksi tämmöinen kevyemmin otettava threadi. Eli mitä hakukonetta käytätte useimmin ja miksi?

Koska google saanee aika paljon puoltoääniä, en mainosta sitä tässä enempää. Eikä siinä mitään mainostamista olekaan, aikansa kutakin.

Mutta itse olen käyttänyt viimeiset kuukaudet Nibboa (nibbo.com), joka toimii kuin pieni eläin tai se junan vessa. Kertakaikkiaan positiivinen kokemus. Kun alltheweb.com meni yahoolle, haeskelin kauan itseni näköistä hakukonetta ja nyt se näyttää löytyneen. Dokumentteja haen erikseen osun.org -osoitteessa.

Vastaukset 5 vastausta

Käyttäjä

Moi Timo!

Olen tehnyt testejä eri hakukoneiden välillä. Joissakin yksittäisissä detaljeissa jokaisella hakukoneella on hyvät puolensa, mutta mielestäni kaikki ominaisuudet keskimääräisesti arvioiden on paras tällä hetkellä Google, mutta ajat voivat muuttua tottakai.

Parhaimmillaan esimerkiksi Microsoftin Bing:istä saa lypsää oikeaa hakutulosta ½ tuntia, minkä Google näyttää heti ensimmäisellä enterin painalluksella.

Jaska

Käyttäjä

Nibbo is powered by Google App Engine, Google AJAX search, Google CSE, and Amazon CloudFront.

Käyttäjä

Global engine web search real
tä on paras hakukone!!!

www.glowser.com

Käyttäjä

Google kilpailija syntynyt!!!!

http://www.glowser.com/

Käyttäjä

kuka on glowserin toimitusjohja?

onks Ali Alizadeh?

on on on!!!

Kirjaudu sisään keskustellaksesi.