Käyttäjä

"Musiikkisoittimet ovat varastetun musiikin varastoja"

Microsoft suostui viime viikolla kovan väännön jälkeen jakamaan osan Zune-laitteensa myyntituotoista levy-yhtiöiden kanssa. Asian ratkaisi levy-yhtiö Universalin kanta: Universal kieltäytyi lisensoimasta musiikkiaan Zune-laitteille, ellei yhtiö saisi siivua laitteen myyntihinnasta.

Lue juttu

Vastaukset 8 vastausta

Käyttäjä

Alkaa olemaan melkoisen sairasta tämä mediateollisuuden asiakaskohtelu. Eikö juuri asiakas ole se, joka koko sirkusta pyörittää? Tuommoinen suhtautuminen asiakkaaseen saa ainakin minut kiukkuiseksi.
En tarvitse palveluksianne enää, sama viesti menköön samoin ajatteleville kolleegoillenne myös. Opettelen itse laulamaan, eipä tuo kovin vaikealta näytä. Pitäkää tunkkinne.

"Nämä laitteet ovat vain varastetun musiikin varastoja ja kaikki tietävät sen. On maksun aika"

Just.

Käyttäjä

"kuinka paljon mahtuu
pieneen hiaceen pieneen hiaceen
piraattitavaroita
kuinkas paljon mahtuu
pieneen hiaceen jussi-paitoja
melkein aitoja"
:)

Käyttäjä

Tähän sopii se vanha vertaus aseisiin: Aseet eivät tapa ihmisiä, vaan ihmiset, jotka vetää liipasimesta.

Ei pidä sakottaa etukäteen siitä, miten laitetta käytetään mahdollisesti tulevaisuudessa.

Käyttäjä

Täyttä asiaa! Kyllä minuakin ottaa päähän että joudun maksamaan ns. kasettimaksun CD-aihioista joille tallennan itse ottamiani digikuvia ja muita töitä vain siksi että niille voi tallentaa laitonta tavaraa. Kas kun ei panna vankilaan pariksi vuodeksi jokaista puukon ostajaa varmuuden vuoksi, puukollahan on mahdollista tappaa.

Käyttäjä

"kuinka paljon mahtuu
pieneen hiaceen pieneen hiaceen
piraattitavaroita
kuinkas paljon mahtuu
pieneen hiaceen jussi-paitoja
melkein aitoja"

HYSS!!!! alkavat vaatimaan vielä hiacelle kasettimaksua. Ja varmuuden (ja tasapuolisuuden) vuoksi kaikille pakuille. Ja tietenkin henkilöautoille. Ja muillekin.
Perusteitahan tuossa jo olisi...

"Täyttä asiaa! Kyllä minuakin ottaa päähän että joudun maksamaan ns. kasettimaksun CD-aihioista joille tallennan itse ottamiani digikuvia ja muita töitä vain siksi että niille voi tallentaa laitonta tavaraa."

.............niin se menee...........

Käyttäjä

Vähemmästäkin on jenkkilässä yritysjohtaja saanut kenkää. Eikä tässä mentäisi ainakaan vikaan, tilallekaan tuskin olisi mahdollista palkata älyttömämpää.

Kai mun tarvii lähettää heille dollari myös mun autoradiosta, kasettidekistä varsinkin, levarista, televisiosta, VHS nauhurista kaksi, CD soittimisesta, tietokoneista kolme...

Käyttäjä

Doug Morris on kieltämättä oikeassa. Ei tarvitse olla mikään nero tajutakseen, että turhan monessa mp3-soittimessa todellakin on varastoituna laittomasti hankittua musiikkia. Jo pelkästään kirjastosta tai kaverilta lainatut cd:t ja niiden rippaaminen omalle tietokoneelle ja siirtäminen mp3-soittimeen täyttävät varastetun musiikin kriteerit.

Käyttäjä

"HYSS!!!! alkavat vaatimaan vielä hiacelle kasettimaksua"

LOL, meinasi lorahtaa housuun.

Kirjaudu sisään keskustellaksesi.
Takaisin ylös

Juttukommentit

TTL ry
Pieni kirjapuoti
Takaisin ylös