Käyttäjä

Kuluttajavirasto kielsi Cokiksen nettikampanjan

Kuluttajavirasto ilmoittaa keskeyttäneensä Coca-Cola Zeron internet-kampanjan, jonka virasto katsoi lainvastaiseksi naisia halventavana ja seksistisenä. Mainostaja Coca-Cola Finland suostui sulkemaan kampanjan Suomen sivuston.

Lue juttu

Vastaukset 10 vastausta

Käyttäjä

Jos joku haluaa vielä ihmetellä suomalaista sivustoa, niin linkki itse aplettiin on tässä: http://www.zeroismore.fi/zero.swf

Käyttäjä

Eipä tuo nyt kovin seksistiseltä tuntunut, mutta muuten kyllä erittäin ärsyttäviä nuo Zero-mainokset.

Käyttäjä

Mun mielestä Pepsi on tähän mennessä aina tehny hauskempia mainoksia, kuten esim. tää viimeisin moottorisahapelle :-)

Käyttäjä

Miesten pitäisi muistaa, että nainen ei ole pelkkä seksiobjekti - ne laittavat myös ruokaa ja siivoavat.

Käyttäjä

LOL!

Käyttäjä

Katsoin hetken tuota mainosta ja tulin siihen tulokseen että oli kyllä brittiläistä alta arvostelun.

Be my friend! Be my friend! Be my friend! Be my friend! Be my friend! Be my friend! Be my friend! Be my friend!

Käyttäjä

no tuo nainen tossa nettimainoksessa ei kyllä kovin hurmaava ole itsekkään.. ainakaan ulkonäöllisesti mutta sehän on yleinen naisten ongelma englannissa.

on tuo kokikselta kyllä aika outo veto koko kampnja.. yleisesti ottaen nainenhan on se joka noita lighteja on juonut ja ostanut ei mies.

ja muuten ihan oikeasti zero on *elvetin pahaa... jopa pahempaa kuin pepsin maxi.

onneksi on sentään vielä ihan normaalia cocacolaa ja muita juomia :o.. light on oikeasti aina pahaa joka juomassa.. niin jaffoissa kuin muissakin juomissa.

Käyttäjä

Maitomainoksena olisi oikein sopeva...:)

Käyttäjä

Yks hailee, kauheeta kuraa koko litku tyynni.

Käyttäjä

>Mun mielestä Pepsi on tähän mennessä aina tehny hauskempia mainoksia, kuten esim. tää viimeisin moottorisahapelle :-)

on muuten ensimäinen "hauska" pepsi mainos juu.. ne aikaisemmat ovat olleet kamalia... aivan liikaa yritetty saada jotain aikaiseksi muutamaan sekunttiin... halpa vaikutelma niistä on tullut.

myös Fanta on lähtenyt tuolle samalle linjalle jossa yritetään saada komediaa ja informaatiota samaan pariin sekunttiin.. kamalaa sähellystä vain esm se joku koskenlasku.. se mainos on tosi wtf..

Kirjaudu sisään keskustellaksesi.
Takaisin ylös

Juttukommentit

TTL ry
Pieni kirjapuoti
Takaisin ylös