Käyttäjä

Bittorrent alkaa myydä tv-sarjoja p2p-verkossa

Lähinnä laittoman sisällön levityksestä maineensa kerännyt Bittorrent tuo nyt laillisen ja maksullisen sisällön p2p-vertaisverkkoon, ja samalla on syntymässä verkkojakelun raskassarjalainen. Tv-sarjoja voi ostaa ja elokuvia vuokrata varsin kohtuulliseen hintaan, mutta elokuvien ostaminen omaksi ei onnistu hintariidan vuoksi.

Lue juttu

Vastaukset 10 vastausta

Käyttäjä

"Tv-sarjoja voi ostaa omaksi jatkuvaan käyttöön hintaan 1,99 dollaria."

Jos tuo 1,99 dollaria on per jakso, niin on liian kallista.

Itse olisin valmis maksamaan korkeintaan euron per jakso.

Käyttäjä

"Itse olisin valmis maksamaan korkeintaan euron per jakso."

Sitähän se lähenee, EUR kun ei ole yhtä kuin USD..

http://www.forex.fi/
--CLIP--
1 Yhdysvaltain dollaria = 0,78 Euro

"Kurssimme päivitetään joka arkipäivä kello 1100 ja 1600."
--CLIPEND--

T: Vesku

Käyttäjä

Itse maksaisin ilomielin vaikkapa 24:stä tai Lostista $1,99 per jakso. Vaan eipä näytä olevan iloa meille suomalaisille tuosta palvelusta. Em. sarjoissa näytti olevan myynti "for U.S. residents only".

Käyttäjä

for U.S. presidents only

olisko ollunna kirjoitusvirhe...

Käyttäjä

For U.S. residents only
Niin kauan kuin tuo lause löytyy palvelusta niin se ei tule vähentämään piratismia pätkääkään. Suurin osa tv-sarja piratismista tapahtuu koska osa maailmasta näkee sarjat aikaisemmin kuin muut joten sarjan fanien täytyy ladata jakso netistä.
TV-yhtiöt saavat syyttää piratismista vain itseään..

Käyttäjä

"TV-yhtiöt saavat syyttää piratismista vain itseään.. "

Olen hivenen eri linjoilla, jos imuroit laittomasti ei se mielestäni televisioyhtiön vika ole. Sanktioihin ei joudu tv-yhtiö vaan sinä, joka piraatteja imuroit...:)

Käyttäjä

Juu ei varmalla ole töllöyhtiön vika. Katso peiliin. Ja se suurin rosvo on se joka levittää, ei se joka ottaa kun maksuttomasti saa, vaikka rikos tulee tehtyä siinäkin. Moralisoikoon joku muu, en minä viitsi.

Käyttäjä

Toni osui mielestäni asian ytimeen. Ihmiset haluaa nähdä sarjat ja elokuvat samaan aikaan täällä, kuin rapakon toisella puolella. Jos poistetaan tämä epäkohta, niin piratismiongelmakin todennäköisesti pienenisi huomattavasti.

Käyttäjä

Heh heh.

Siis ilmaisen houkuttavuus loppuisi kun maksullisestikin saa. Tuon kun näkis.

Käyttäjä

Töllöstähän noita näkkyy ulos suoltavan potenssiin kolme kiihtyvässä tahdissa. Lisää kanavia tulee, eikä kaikkia kuitenkaan kerkeä katsomaan, vaikka ostaisi omaksi kaikki sarjat. Humbug sanon mä.

http://nelonen.fi/store

Kirjaudu sisään keskustellaksesi.
Takaisin ylös

Juttukommentit

TTL ry
Pieni kirjapuoti
Takaisin ylös