Käyttäjä

Huomenna aloittaa 7 uutta tv-kanavaa

Perinteiset analogilähetykset antenniverkossa loppuvat huomenna lauantaina, ensimmäisen kerran puoleen vuosisataan. Samalla vapautuu tilaa seitsemälle uudelle maksu-tv-televisiokanavalle, jotka aloittavat välittömästi. Jos antennisignaali ei yletä kotiin, on tarjolla edullinen satelliittipaketti.

Lue juttu

Vastaukset 19 vastausta

Käyttäjä

Siis KAIKKI E-nipun kanavat on maksullisia.

Käyttäjä

joo ei ala mulla... tosin TVUPlayer on aika mainio noiden avulla.. ilmaiseksi näkyy esm scifi channel ynm..

Käyttäjä

Welhon kaapeliverkossa, maksuttomassa koekatselussa,
10,niä digikanavia 1-16.09 välisenä aikana.

T.Jone.

Käyttäjä

Eiköhän ainakin urheilukanava ole ilmainen... Rahalalhan nuo kanavat saa näkyviin edullisesti...:)

Käyttäjä

"Eiköhän ainakin urheilukanava ole ilmainen."

On C-nipun kanava, ei E-nipun!

T: Vesku

Käyttäjä

Kyllä on aika heikkoa, että ennen ilmaiset kanavat tulevat nyt maksullisina. Esim MTV Finland ja Eurosport jotka ovat näkyneet kaapelissa ilmaiseksi jo vuosikaudet muuttuvat nykyään maksullisiksi. Kaapelipuolellakin taitaa joka alueella tarvita sen 20e/vuosi Kaapelikortin jolla saa MTV:n näkymään....

Käyttäjä

Joo, melkoista rahastusta on peruslupamaksun lisäksi. Sampo on nyt taidettu sitten keksiä. Väinämöinenkin sitä yritti...

Käyttäjä

Oliskohan näillä Ylen & Viestintäministeriön "Guruilla" jotain osuutta asiaan,
tossa sammon taonnassa,ainaskin "rahasammon"
taitaa toi ylen suuri guru Mikael Jungner olla sammon takojana.

Kyllä kauppiaat ainaskin kumartaa ylen suuntaan,kun saavat myytyä digiboxeja & digitelkkareita pilvin pimein.

Raha haisee ja käy hyvin pyydykseen ilman väinämöistä,kuka soittaa viimeistä hauen leukaluista kannelta.

T.Jone.

Käyttäjä

Kuinkahan paljon noita maksukanavia pienehköön Suomeen mahtunee, jotta toiminta pysyy kannattavana...?
ja miten kaikille noita katsojia riittänee, sillä mainostajia kyllä kiinnostaa mainosvälineen katsojaluvut... pitkään ei ole järkevää mainostaa kanavilla, joilla on vähänlaisesti katsojia.

Kaupallisilla toimijoilla on noita mahdollisia 'pulmia' edessään.. YLE:han
porskuttaa 'lupa'maksuilla...

Tullenee jossain vaiheessa vastaan myös 'kyllästymispiste' katsojien maksuhalussa... ei TV katsomisella ehkä loputtomiin pysty rahastamaan, sillä kyllä ihmisillä on olemassa muitakin rahan reikiä.

Terv. Heikki

Käyttäjä

Voisin ostaa maksullisia kanavia jos sais valita ite kaikki pakettiin tulevat kanavat...ei tarttis maksaa jostain portugalilaisesta saippuaoppeerasta.

Käyttäjä

Minulla ei ole telkkaria. :)

Käyttäjä

Eipähän ole topfield löytänyt 1.9 jälkeen kuin jonkun klubi.tv tms. kanavan, pitäisköhän se itse laite päivittää kun ei löydä. Helsinki on sijainti ja toppy näyttää signaalin vahvuudeksi 90-95% kokoajan... Ja ei ole kaapelitalous...

Käyttäjä

No, heti tietenkin siihen löyty vastaus muualta. Eli vastataan omaan kysymykseeni...

http://www.iltalehti.fi/digi/200709066554492_du.shtml

Käyttäjä

7 täysin turhaa kanavaa. Saman saa itse lautasella ilmaiseksi. Noiden kk-maksujen vuosihinnalla saa aika helvetinmoiset lautaset joka suuntaan. 30€ on törkeä hinta paskasta. Formuloitakin on kateltu ilmaiseksi ongelmitta ja jatkossakin katsotaan.

Älkää olko niin tyhmiä ja maksako paskasta noin paljon. 3€-kk on lähinnä oikeaa hintaa tuosta sonnasta.

Käyttäjä

Moi Lehtola !

Mulla näyttää töllö nyt lumisadetta. Pitäs kai tehrä jottain.

Ystävällisin terveisin, Jaska

Käyttäjä

Ja mulla katos Jimin kanavatiedot, kohta kahteen viikkoon ei oo näkynyt, ohjelmat kyllä näkyy, tervetuloa (kon-)tikiaikaan.

Käyttäjä

Moi Lehtola !

Sanovat, että joku hemmetin piuha ja boxi pitäisi olla. Toisaalta yleisradion tietyt ohjelmat ovat hyviä elokuvineen. Toisaalta jos hankin sen digiboxin, niin mitä sitten? Täällä Kauniaisissa ainakin pöllähtää tuhat ja sata kanavaa päälle.

Ystävällisin terveisin, Jaska

Käyttäjä

Jimissähän vaihtui kanavapaikka. Päivitä boxisi kanavat.

Käyttäjä

Kas, osasikohan softa sitten kaivaa kuvan, mutta hukkasi ohjelmatiedot, metkaa.

Jaakko; älä suotta sitä boksia hanki jos tulet ilman toimeen.

Kirjaudu sisään keskustellaksesi.
Takaisin ylös

Juttukommentit

TTL ry
Pieni kirjapuoti
Takaisin ylös