Käyttäjä

Microsoftille uusi kunta- ja valtiojohtaja

Suomen Microsoft on nimittänyt uuteen teknologiajohtajan tehtävään Antti Larsion, 49. Hän siirtyy Microsoftille Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin (HUS) tietohallintojohtajan paikalta. Larsio kuvaa tehtäväkseen auttaa kuntia ja valtiota tuottavuuden parantamisessa uusien digitaalisten työkalujen ja sähköisten palveluiden aikana.

Lue juttu

Vastaukset 7 vastausta

Käyttäjä

Onnea vaan.

Larsio työskenteli aiemminkin Microsoftissa, 1996–2001. -> http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=31557&tyyppi=1 -> MS ... :)

Syy ja seuraus vai toisinpäin?

Käyttäjä

Hän siirtyy Microsoftille Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin (HUS) tietohallintojohtajan paikalta.

No ei oo ihme kun sai järjestettyä koko HUS:in visvan beta-testaajiksi.

Käyttäjä

No, enpä minäkään ihmettele. Olisko saanut hyvät proseduurit jatkoelämään?

Käyttäjä

"Larsio kuvaa tehtäväkseen auttaa kuntia ja valtiota tuottavuuden parantamisessa..."

Niin... mä$än tuottavuuden parantamisessa... hän lisäsi jo tuota tuottavuutta mä$än suuntaan entisessä duunissa sen verran kivasti, että sai mä$ältä nyt ansaitusti hyvän viran...;)

Ehkä hän olisi oikeasti ansainnut jopa 'potkut' HUS tietohallintojohtajan paikalta... eihän siellä oikein ole mikään 'tietojärjestelmä' tahtonut toimia noissa Visvan betatesteissä, ainakaan lehtien uutisoinnin perusteella.

Terv. Heikki

Käyttäjä

"Jos hanke onnistuu erittäin hyvin, niin asiasta on ehkä kymmenen riviä henkilöstölehdessä ja ammattilaiset voivat lähettää minulle työpaikkahakemuksia. Jos kaikki menee poskelleen, niin siitä uutisoidaan kaikissa it-lehdissä. Ja minulle voi sitten lähettää työpaikkailmoituksia."

http://www.tietoviikko.fi/doc.te?f_id=1076956

No Microsoft taisi lähettää sitten juoksupojalleen sen työpaikkailmoituksen.

"Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiiri suunnittelee vaihtavansa kaikki 15 000 työasemansa lähes kertarysäyksellä. Siirtyminen Windows Vistaan edellyttää laitekannan täydellistä uudistamista

Got the facts. Kyllä tuli halvaksi. Ja tulee...

Käyttäjä

"Got the facts. Kyllä tuli halvaksi. Ja tulee..."

Hyvä asia, 'jos tuli halvaksi ja tulee', sillä veronmaksajien eurojahan olisi käytettävä järkevästi ja säästeliäästi, kilpailuttaen... toeteutuikohan tässä nuo peruskriteerit...? ;)

Terv. Heikki

Käyttäjä

Kysymykseksi jää enää tuliko halvaksi Vistakepposen epäonnistuminen vai olisiko onnistuminen tullut vielä kalliimmaksi.

Vai tuliko halvaksi tietohallintojohtajan toimenkuvan vaihto?

Kaikkihan ne taitaa kuitenkin olla Microsoftin leivässä...

Kirjaudu sisään keskustellaksesi.
Takaisin ylös

Juttukommentit

TTL ry
Pieni kirjapuoti
Takaisin ylös