Vastaukset 26 vastausta

Käyttäjä

"YLE ei uskalla/voi siirtää maksullisia lähetyksiänsä maksukortin taakse koska silloin häviää se toinen miljoona nykyisistä maksajista."

Mitä mä nyt jonkun toisen saitin uutisoinnista olin ymmärtävinäni, niin YLE:llä ollaan jo harkittu maksukortin käyttöä, mutta että sen taakse vaadittaisiin kaikkia ilmaiskanavia MTV3:sta ja Nelosesta lähtien.

Käyttäjä

"Tehdäänkö se Joe? Kaivelen jo kuvetta...Paljonko saat kasaan jos mä löydän jotain?"

Pari erkkoa tuntui löytyvän...:)

Käyttäjä

Eihän meillä nyttenkään ole lähetysverkkoa, lähetysverkon on jo pitkään omistanu ranskalaiset (digita) tai kaapelitv operaattorit eli joko ruotsalaiset tai islantilaiset... Siitähän kyse onkin miksi yle on kuralla. Niin kauan kun yle omistikin lähetysverkon kaikki oli kunnossa mutta digitv kotkotusten myötä helahoito myytiin fransmanneille halvalla ja nyt ne perivät ryöstöhintoja kaistasta...

Käyttäjä

Tiivistettynä entistä moraalittomampaa ja sensaatiohakuisempaa ohjelmaa, puhumattakaan siitä että vaalit ratkeis TV-kanavien kautta joiden toimintaan on helppo vaikuttaa rahalla, tästä varmaan onkin maailmalla esimerkkejä aivan riittämiin.

FOX News.

TKH

Käyttäjä

Ossi A-P:

... Paras vaihtoehto olis kyl et laitettas ne ylen kanavat sinne maksukortin taakse.
... No nettihän tietenki on. tiedon haku voi toisaalta olla hitaampaa ja ei sekään ilmaiseksi kotiin tule(tosin gprs data liittymällä 10€/kk=120€/v joka on yli satasen tv-lupaa halvempi). Opiskelijana en kyllä ehtisikkään paljoa tv tä katsomaan ...

Laitekohtaisen maksukortin hyvä puoli köyhää opiskelijaa(kin) ajatellen olisi tuo mahdollisuus kimppakatsomiseen soluasunnossa ym. Parisataa euroa jaettuna esim. neljän kimppaan tekisi viitisen kymppiä lärviä kohti "nykyhinnalla".

TKH

Käyttäjä

Joo se 50€ ki on kohtalaisen paljo ku käteen jää n200e/kk jolla ilmeisesti pitäs safkat hankkia... No töissähän sitä voi tietenki käydä 3kk kesälomalla, mut en nyt ihan ensimmäisenä olis rahaa laittamassa tv lupaan. Paljo parempaa viihdettä saa jos vuokrais leffan aina sillon ku kerkee katsomaan. Veikkaisin et tulis myös halvemmaks jos ei nyt aina sitä viimesintä tarvis nähä.

Mitä olen kattonu nii en oikeestaan jää kaipaamaan ku formuloita ja conania(joista formulat voi mennä kattoo johonki kapakkaan/vanhempien luokse =) ).. uutiset näkee aika hyvin mtv3:n netti sivulta. Laittakaa vaa se p*ska ylen ohjelmisto kortin taakse ja hukatkaa ne "avaimet" ettei kukaa enää kato sitä kuraa mitä sieltä tulee. Olis mun mielestä ihan oikein nyt ku digita huoltaa tuon digiverkon nii mihin sitä yleä enää tarvitaan. Jos joku siitä ylen ohjelmistosta haluaa maksaa nii siitä vaa. Se nyt on vähä väärin et kaikkie tv katsojien pitäs siitä maksaa.

Kirjaudu sisään keskustellaksesi.
Takaisin ylös

Juttukommentit

TTL ry
Pieni kirjapuoti
Takaisin ylös