Käyttäjä

Vista SP1:stä löytyi myös hurjia tehoparannuksia

Windows Vistan Service Pack 1 -päivityspaketti on ollut osin hienoinen pettymys, sillä suorituskyvyssä on nähty jopa laskua. Mutta tietyissä testeissä on löytynyt todella hurjia suorituskyvyn parantumisia. Microsoft on itse julkaissut selvityksen, joka kertoo miksi SP1:n muutokset tuovat niin paljon lisää tehoa joihinkin tehtäviin.

Lue juttu

Vastaukset 8 vastausta

Käyttäjä

"Microsoft on itse julkaissut selvityksen"

..ja siinä kohtaa artikkeli muuttuu lukukelvottomaksi.

Käyttäjä

"Zdnet-uutispalvelu on tehnyt uusia mittauksia huippunopealla tietokoneella. Osa nopeusparannuksista on hurjia."

Onko tuo MS:n äänitorvi?

Kannattaa lukea jutussa olevan linkin takaa löytyvä juttu. Arvasinkin, että ne ensitestit usb-levyille kirjoittamisen hitaudesta oli tuubaa.

Käyttäjä

Kyllä Zdnet juuri MS:n äänitorvena tunnetaan.

Käyttäjä

Epätoivoinen myyntipuhe. Verrattiinko tässä Vista SP1:stä -> XP SP3 nopeuksiin vai Vistan nopeuksiin ennen päivitystä? Taitaa Olla XP SP3 huomattavasti ripeämpi.

Käyttäjä

Omat huomioni Vista ei SP1:stä ja Vista+SP1 tehon lisäys on noin korkeintaan 10%. Nämä testit ilmoittavat että tehon lisäystä on tullut mutta niinden prosentuaalinen lisäys riippuu laitekokoonpanon soveltuvuudesta SP1:seen (ajureiden toimivuus). Oma testi on se paras testi - Onko kukaan muu jo testannut?

Käyttäjä

Juha-Petteri Bruman kirjoitti:
"Microsoft on itse julkaissut selvityksen"
..ja siinä kohtaa artikkeli muuttuu lukukelvottomaksi.

Ja mikähän sinun mielestäsi tässä Microsoftin selvityksessä on vikana? Se että se on Microsoftin tekemä?

Käyttäjä

Tiet0k0ne =) kirjoitti:
"Zdnet-uutispalvelu on tehnyt uusia mittauksia huippunopealla tietokoneella. Osa nopeusparannuksista on hurjia."

Onko tuo MS:n äänitorvi?

Kannattaa lukea jutussa olevan linkin takaa löytyvä juttu. Arvasinkin, että ne ensitestit usb-levyille kirjoittamisen hitaudesta oli tuubaa.

Tarkoitatko, että Zdnet-uutispalvelun (USB-levy) testeissä oli jotain vikaa? Mitä vikaa niissä oli?

Käyttäjä

Adrian Kingsley-Hughesin SP1-testiin on helppo luottaa sillä mies ei ole aikaisemmin Vistaa pahemmin ylistänyt.

Miehen blog päättyy tunnustukseen joka ei jätä tulkinnoille tilaa: "I’m impressed".

Kirjaudu sisään keskustellaksesi.
Takaisin ylös

Juttukommentit

TTL ry
Pieni kirjapuoti
Takaisin ylös