Käyttäjä

Wincapita vei jopa 50 miljoonaa euroa

Poliisi epäilee, että jopa 10 000 ihmistä on sijoittanut Wincapitan ja Winclubin nimellä netissä toimineeseen "sijoitusklubiin" peräti 50 miljoonaa euroa. Keskusrikospoliisin mukaan kynnys epäillä rikosta on ylittynyt, vaikka kansalaisilta on tullut paikallispoliiseille vasta muutamia rikosilmoituksia.

Lue juttu

Vastaukset 5 vastausta

Käyttäjä

snobit saaneet ansionsa mukaan ;)

Käyttäjä

Tähän uutiseen pitäisi liittää Bart Simpson naurua muutama minuutti.

Käyttäjä

Toisaalta - jos vakavasti pohditaan asiaa, niin on varsin mielenkiintoista nähdä ehtiikö poliisi selvittää "mahdollisen rikoksen" riittävän nopeasti ennen kuin rikos vanhenee käsiin. Etenkin kun "huijarit" asustavat jo valmiiksi maassa mihin rikolliset pakenisivat tällaisen tempauksen jälkeen. Vaikuttaisi olevan kyseessä ihan klassinen Ponzi huijaus (http://en.wikipedia.org/wiki/Ponzi_schemes).

Käyttäjä

Kaveri oli mukana reilut 3 vuotta ja teki klubista ihan tuntuvaa voittoa "sulkemiseen" asti. Itse annoin pari kuukautta sitten muutaman satasen korkoa kasvamaan tiedostaen täysin juuri toteen tulleen riskin.
Toisin sanoen ei ketuta yhtään enkä todellakaan tunne itseäni huijatuksi.

Tosi hienoahan se on, kun rahaa tulee tekemättä mitään, mutta täytyy olla melko lapsellinen, jos sataprosenttisesti tämmöisiin luottaa ja sitten itkee kun huijatuksi on tullut.

Sen verran itse tiedän forex-treidauksesta, että voittojen kerääminen ei todellakaan mikään mahdottomuus ole, jos vain tietää mitä tekee. Riski siinä silti on melkoinen. Olen pari viikkoa harrastanut leikkirahatreidausta forexissa ja välillä saa naurahtaa oikein kunnolla, kun tonnin sijoitus tekee yön aikana 24-kertaisen voiton. Ikävä kyllä teen silti enemmän tappiota kuin voittoa, joten vielä ei kannata omia rahoja sinne upottaa :p Oma mielipiteeni kuitenkin on, että tietyllä tavalla hoidettuna tuommoinen klubi voisi toimia, kunhan takana on osaavaa porukkaa.

Huhuja olen minäkin kuullut, että sivusto palaa vielä, mutta epäilen kyllä hieman =)

Joku kuitenkin haluaa alkaa asiasta tinkaamaan, niin sanotaan jo valmiiksi, että kun sanomista tulee, koittakaa ystävällisesti edes vähän perustella näkökantaanne:)

Käyttäjä

Eiköhän se kuitenkin ole puhdas ponzi-vedätys. Mitään valuuttakauppaa ei ole koskaan käytykään, vaan voitot on rahoittanut pyramidin "jalka".

Murossa aiheesta on jo perinpohjainen keskustelu, tuskin täällä kannattaa asiaa vatvoa sen enempää.

Kirjaudu sisään keskustellaksesi.
Takaisin ylös

Juttukommentit

TTL ry
Pieni kirjapuoti
Takaisin ylös