Käyttäjä

Microsoftilta viimeinen uhkaus - Yahoo räpistelee

Microsoftin ja Yahoon johdon vääntö Microsoftin ostotarjouksesta näyttää johtavan kunnon taisteluun. Microsoft on koventanut kieltään, ja uhannut Yahoota jo useammilla ikävillä seurauksilla. Samaan aikaan Yahoo pelaa rohkeaa peliä, ja vääntää kaikilla rintamilla. Microsoftin asettama aikaraja umpeutuu tänä viikonloppuna.

Lue juttu

Vastaukset 6 vastausta

Käyttäjä

Eikö uusimmat tiedot ole kertoneet että mäsän verkkohakupuoli on pudonnut pariin prosenttiin kun yahoolla on peräti suurempi osuus selkeästi?
Taitaa mäsä olla peloissaa että putoaa kokonaa hakukonetekniikoista kun tuota uhkailee tuolla tavoin.

Käyttäjä

Pekka:
"Eikö uusimmat tiedot ole kertoneet että mäsän verkkohakupuoli on pudonnut pariin prosenttiin kun yahoolla on peräti suurempi osuus selkeästi?
Taitaa mäsä olla peloissaa että putoaa kokonaa hakukonetekniikoista kun tuota uhkailee tuolla tavoin."

Kyllä se verkkohakupuoli taitaa olla yahoolla isompaa... mä$ällä se on tietääkseni n 2 prossan luokkaa... Mä$ä haluaisi luonnollisesti päästä isommaksi hakupalvelu toimijaksi ja näin saamaan osansa siellä liikkuvasta mainosrahasta.

Tuo uhkailu on juurikin sitä ''mä$ämäistä'' touhua... juurikin taustalla taitaa olla tuosta hakukonebisneksestä tipahtaminen, jota google hallitsee suvereenisesti.

Keskipitkällä aikavälillä on ehkä myös Mä$ällä jopa aiheellinen pelko putoamisesta aina vain useamman käyttäjän työpöydältä kokonaan ulos...

Mä$än käyttismyynti romahtaa... kuten on nähtävissä Mä$än viimeisistä Windows myyntiluvuista...

Kilpalijat Apple ja avoin puoli takovat nyt, kun rauta on kuuma...

Uskolliset Mä$ä-kytky konevalmistajatkin tuovat markkinoille Linux malleja... joiden selaimissakin on Googlen haku jo oletuksena...

Mä$ällä on haasteita yllin kyllin...

Terv. Heikki

Käyttäjä

Tyypillistä Mä$ää. Uhkailu on aina ainakin Steve Ballmerin aikana kuulunut Mä$än suunnitelmaan. Steve Ballmer ulos ja taotaan Mä$ä-johtajien päähän järkee.

Käyttäjä

Ja kannustetaan Yahoota vastustamaan Mä$än tarjousta.

Käyttäjä

"Takaraja tuli ja meni
Yahoo jätti vastaamatta Microsoftin uhkaukseen

Yahoon hallitus ei reagoinut mitenkään lauantain takarajaan, mihin mennessä Microsoft halusi kuulla Yahoon hyväksyvän 44,6 miljardin dollarin ostotarjouksensa."

Että näin...

Lue uutinen
http://www.itviikko.fi/page.php?page_id=46&news_id=200811782

Terv. Heikki

Käyttäjä

Oikein :)

On se ihme kun mikris yrittää paniikinomaisesti sijoittaa rahaa avoimen koodin firmaan, mutta ei varmaan moni avoimen koodin parissa työskentelevä haluaisi joutua hommiin ohjelmistoalan suurimman "Berlusconin" leipiin.

Kirjaudu sisään keskustellaksesi.
Takaisin ylös

Juttukommentit

TTL ry
Pieni kirjapuoti
Takaisin ylös