Käyttäjä

Piraattijahdissa käyttöön uusi ase

Piratisminvastaisessa taistelussa on otettu käyttöön uusi ase. Tekijänoikeuden tiedotus- ja valvontakeskus TTVK kokeili juuri julkisuuteen tulleessa Ahvenanmaan vertaisverkkotapauksessa hyvällä menestyksellä ensimmäistä kertaa tekijänoikeuslain pykälää, jolla on mahdollista saada luvatonta materiaalia jakava liittymä nopeasti kiinni oikeuden päätöksellä.

Lue juttu

Vastaukset 7 vastausta

Käyttäjä

Jaana Pihkala ja koko TTVK:n mafia-tiimi ovat aivan suunnattomasti paljon isompia rikollisia kuin joku tiedostonjakaja.
Olen hämmästynyt jos joku on eri mieltä!
Miten voi olla mahdollista että me, Suomen kansa sallimme tällaisen?

Käyttäjä

Aivopesu ja lobbaus on ollut uskomatonta viime aikoina. Kaikkihan sen "tietävät" ettei mitään tiedostoa saa jakaa ystävän tai kaverin kanssa. Muutoin olet muka rikollinen!
On vaikea ymmärtää miten isojen rikollisten mediafirmojen kuolinvuoteiltaan lähettämien viestien uskottavavuus on vieläkin suurelle yleisölle validi.
Tämän näytöksen seuraaminen tulee olemaan erittäin nautinnollista. Kuolinhoureissaan olevat musiikki ja filmimafiafirmat tulevat käymään ankaran ja kovan kamppailun internettiä ja vapaata yhteiskuntaa vastaan, mutta häviö on vääjäämätön. Tulee olemaan hienoa nähdä MPAA:n, RIAA:n, Teoston, TTVK:n ja muiden rikollisjärjestöjen häviö. Tämä myös antaa merkityksen minunkin elämälleni. Haluan nähdä oikeudenmukaisuuden toteutuvan ja Teoston, TTVK:n ym. rikollisten toiminnan lopun. Haluan toivottaa erittäin onnetonta äitien päivää moraalittomalle ja rikolliselle Jaana Pihkalalle!

Käyttäjä

Minä taas tahtoisin tietää millä tavalla he keräävät kysesin datan ja miten laillista se on urkkia vertaisverkosta dataa? Ja miten voit tietää mistä osoitteesta kyseinen data tulee? Kohta taitaa olla anonyymipalvelut olla kovaa valuuttaa maailmalla.

Käyttäjä

Korruptio kukoistaa. Mitä tekee Mustanaamio? Toimittajat on valehtelijoita, poliisit rikollisia etc etc.

Rion yössä laulaa konetuliaseet koska poliisit ovat vallanneet huumebisnekset. Itsensä voi ostaa ulos vaikeuksista selvillä taaloilla, mutta jos sotkeutuu huume- ja huorabisneksiin tulee kuolema. Miettikääpä.

Käyttäjä

Olen häikäistynyt korkeasta moraalistanne ja älykkyydestänne. Tulevassa yhteiskunnassa luovan työn tekijät saavat oikeudenmukaisen palkan työstään! Toivottavasti olette itse samassa palkkaluokassa.

Kauan eläköön jokamiehenoikeus warettamiseen!

Käyttäjä

Yrittääkö Erkki nyt kertoa meille, että levy-yhtiöpomot ovat vaarassa pudota köyhyysloukkuun?

Tai peräti väittää, että levypomot ovatkin luovan työn tekijöitä eikä härskejä bisnesmiehiä?

Käyttäjä

http://www.michaelgeist.ca/content/view/2347/125/

Katsokaapa tuo linkki ja herätkää.

Kirjaudu sisään keskustellaksesi.
Takaisin ylös

Juttukommentit

TTL ry
Pieni kirjapuoti
Takaisin ylös