Käyttäjä

3g-Iphonea odotetaan jopa 99 eurolla

Analyytikot odottavat ensi viikolla julkaistavan Iphonen 3g-version myyntihinnan jäävän selvästi nykyisen version 399 eurosta. UBS:n analyytikon mukaan operaattorit alkavat myymään uutta Iphonea Euroopassa jopa alle sadalla eurolla.

Lue juttu

Vastaukset 5 vastausta

Käyttäjä

Mä oon kiinnostunut nyt. iPhone, GPS ja 3G. Jos on 199 niin lähtee kyllä hankintaan. Vanhalla ei ole aikaa enää nappeja painaa joista jokaine tekee milloin mitäki.

Käyttäjä

Jos hinta on alta satasen, niin loistavaa. 3G + GPS, melko killeri. Toivottavasti GPS (jos se tulee) on riittävän herkkä / nopea satelliittien löytämisessä.

Käyttäjä

gps on melko turha mikäli softa ei tue kävelytilaa.. myöskin akkukesto on aika lyhyt mikäli tuotakin päällä pitää.. nykyinen tolppanavigointi on ihan riittävän hyvä.

Ja EI 3g-iphone ei tule myyntiin 99euron hintaan :D ei todellakaan, hinnat tulevat olemaan 300-500euron tietämillä, ulkomailla nähdään tuota 300euron hintaa ja noin 500 euroa nähdään kotimaassa. (sano mun sanoneen...)

Käyttäjä

Niin, ja sen puhelimen hinnan maksaa kuitenkin pois sen muun paketin mukana... Tosin Suomessa lainsäädäntö vaatii ilmoittamaan puhelimen osuuden paketin kokonaishinnasta, joten se hinta voi keikkua suomessa siellä 500-600 euron tuntumassa :)

Tai voihan se olla, että Soneralle tulee joku uusi "Minun iPhone" liittymä tuon kylkeen jossa puhelut maksaa euron minuutti ja tekstiviestit euron kappale jotta puhelimen osuus saadaan laskettua 99 euroon )

Käyttäjä

"Tai voihan se olla, että Soneralle tulee joku uusi "Minun iPhone" liittymä tuon kylkeen jossa puhelut maksaa euron minuutti ja tekstiviestit euron kappale jotta puhelimen osuus saadaan laskettua 99 euroon"

Soneran ollessa kyseessä pelkään hieman samaa.
@Granström:
vaikkei kävelytila olisikaan heti tuettu, niin sen saa softapäivitykselllä myöhemmin. Näinhän Nokiakin teki Nokia Maps -palvelussa (jos oikein muistan).

Kirjaudu sisään keskustellaksesi.
Takaisin ylös

Juttukommentit

TTL ry
Pieni kirjapuoti
Takaisin ylös