Käyttäjä

Microsoft kosii pelaajia näppäimistöllä ja hiirellä

Microsoft tuo peliohjaimista tutun 1995 vuodesta käytössä olleen Sidewinder-brändin näppäimistöihin ja hiiriin. Microsoft julkaisi Leipzigissa pidetyillä pelimessuilla erityisesti tietokonepelaamiseen suunnitellun Sidewinder X6 -näppäimistön ja Sidewinder X5 -hiiren.

Lue juttu

Vastaukset 4 vastausta

Käyttäjä

Microsoft ei ole ensimmäisen Ergo -näppiksen jälkeen tehnyt yhtään hyvää näppäimistöä. Edelleen pelaan tuolla vuonna 1999 ostetulla näppiksellä ja hyllyllä odottaa korkkaamaton,toinen samanlainen näppis, jos alkuperäinen menee joskus rikki.

Mainitut lisäominaisuudet voivat olla ihan hieno juttu. Tosin eikös noita irroitettavia numeronäppäimistöjä ole ennenkin ollut tarjolla?

Tähän asti Logitechin pelihiiret ovat sopineet "pikku"kätöseeni parhaiten. Razerin hiiret ominaisuuksiltaan hyviä, mutta muotoilu ei sovi minun käteeni. Liian matalia ja sivunapit "väärässä paikassa" minulle.

Jutussa pisti silmään se, että tietokonepelejä mukamas pelataan hämärässä? Olen kai sitten poikkeava, kun ttse ainakin tykkään laittaa päällä parikin kohdevalaisinta, jotta ruudun välkyntä ei ota silmiin niin paljon. Toki suuntaan valot siten, että valo ei heijaustu näytöstä.

Käyttäjä

Hämärässä pelaaminen ei tee hyvää silmille muutenkaan. Itse pidän valoja päällä pelatessa.

Käyttäjä

Kummallinen tulos: "Microsoft Hardwaren tutkijan Kevin Flickin mukaan pelaajat käyttävät usein eri näppäimistöä pelaamiseen"

En tiedä yhtäkään pelaajaa joka käyttäisi kahta eri näppäimistöä pelaamiseen samalla koneella.

Käyttäjä

"Hämärässä pelaaminen ei tee hyvää silmille muutenkaan"

syystä, että...???

Kirjaudu sisään keskustellaksesi.
Takaisin ylös

Juttukommentit

TTL ry
Pieni kirjapuoti
Takaisin ylös