Käyttäjä

Itella tuo 150 digilehteä Netpostiin

Itella eli entinen Suomen Posti yrittää parantaa Netposti-palvelunsa houkuttelevuutta tuomalla mukaan sähköiseen postilaatikkoon digitaaliset näköislehdet. Epaper Finlandin Lehtiluukku-palvelu käsittää 150 lehtinimikettä 70 kustantajalta. Ne voidaan tilata lehtikohtaisesti irtonumeroina tai määräaikaistilauksina.

Lue juttu

Vastaukset 3 vastausta

Käyttäjä

Flash sitä ja flash tätä. Joo kiva kun saa DRM:n pultattua kiinni mutta PDF:n jos saisi lukulaitteeseen niin olisi paljon parempi.

Käyttäjä

Nää flash toteutukset mitä olen suomalaisten lehtien kanssa käyttänyt on kyllä ankeita käytettävyydeltään. Tuntuu että tekstikoko on joko liian iso tai pieni ja esim. MB:n lukeminen omalla koneella on sellaista säätämistä - miksi se zoomi namiska ei voi pysyä kohdallaan ja miksi nuolinäppäimet ei toimi? TK-lehden näköislehteä en ole vielä edes lukenut, olisko toteutus parempi?

jenkki PC Magazinenkäyttämä Zinio on kyllä jo erittäin hyvä (siinä on mallinnettu ne lehden välissä olevat irto/liimatut lippusetkin...) Ladata saa ilmeisesti rajattomasti eri koneille, tulostus, kaverille kopioiminen jne. on sallittu.

Ainoa mikä harmittaa on, että tilasin sen kahdeksi vuodeksi ja otin kotiinkuljetuksen mikä lisäsi tilauksen hintaa n. 90% ja sitten paperilehti lopetettiin kahden kuukauden kuluttua. No eipä nytkään jää yhden numeron hinnaksi kuin vähän alle taala. Yhtään paperilehteä en saanut/halunnut joten postikulut maksoin tilauksessa turhaan.

Niin muuten zinio tarjoaa jotain suomalaisiakin lehtiä, mutta hinnat oli vaan aika suolaiset jostain syystä.

Ja sieltä saa myös monen lehden näytenumeroita jos zinio reader kiinnostaa.

No meni mainoksen puolelle, mutta niinpä oli alkuperäinen uutinenkin :)

Käyttäjä

Minä otan uutisen Netpostin tarjoamista digilehdistä vastaan todella ilolla! Olen itse ollut tähän asti jo tyytyväinen Netpostin käyttäjä ja jatkossa varmasti entistäkin aktiivisempi!

Kirjaudu sisään keskustellaksesi.
Takaisin ylös

Juttukommentit

TTL ry
Pieni kirjapuoti
Takaisin ylös