Käyttäjä

Opera Mobile 10 beta 1

Operan Mobile -selain on pitkään ollut yksi parhaista tarjolla olevista nettilaudoista. Ohjelman tuorein, versionumeroltaan täyteen kymppiin yltävä versio uudistaa perinpohjaisesti suosikkiselaimen käyttöliittymän ja tuntuman.

Vastaukset 6 vastausta

Käyttäjä

Kokeilinpas softaa E71-puhelimessani ja ainakin alaviiva oli sellainen, ettei sitä kertakaikkiaan vain voinut puhelimeen syöttää.

Jäi siis käyttämättä, vaikka puhelimessa ei kunnon selainta olekaan.

Käyttäjä

Puhelimesta siis löytyy kyllä alaviiva muiden ohjelmien käyttöön, chr-näppäimen takaa. Opera Mobilessa kyseinen näppäin ei tee mitään.

Käyttäjä

Zuumaustoimito on epäonnistunut.
AdBlock please!!!
Nokian 5800:ssa ensivaikutelmaksi jää hyvästä kentästä ja Operan turboista huolimatta tahmeus ja hitaus. Lisäksi ilmaantui "muisti on täynnä" virheitä. Kenkää saa tämä beta.

Käyttäjä

Itse olen ollut erittäin tyytyväinen tähän Betaan. Mini 5 oli hieman kankea käyttää, mutta Mobile 10 vaikuttaa pätevältä selaimelta. Jäi Nokian oma selain hyllylle tämän ohjelman takia. Puhelimena jo mainuttu e71.

Käyttäjä

Sen operan oman näppiksen voi korvata käyttiksen omalla. Setuppia vaan tutkimaan. Tällä mobilella oli paha tapa kaataa X5800 ni oon käyttäny miniä. En o kyllä huomannu mitään eroa minin ja mobilen välillä :P

Käyttäjä

Hassua, itsellä XpressMusic 5800, ja mobile toimi to-del-la hitaasti ja jähmeästi - vaikkei mitään bugitusta tms. ilmennnyt.

Kauaa ei tarvinnut kokeilla kun vaihdoin takaisin miniin ja se toimii huikean hyvin. Hmm.

Kirjaudu sisään keskustellaksesi.
Takaisin ylös

Juttukommentit

TTL ry
Pieni kirjapuoti
Takaisin ylös