Käyttäjä

Windows 7:ssä ja Server 2008:ssa paljastui dos-haavoittuvuus

Tietoturva-asiantuntijat ovat havainneet Windows 7:ssä ja Server 2008:ssa tiedostojen ja tulostinten verkkojaon smb-protokollassa haavoittuvuuden, jonka takia palvelimet ja työasemat voidaan kaataa palvelunestohyökkäyksellä. Microsoft tutkii asiaa.

Lue juttu

Vastaukset 11 vastausta

Käyttäjä

Missä viipyy Linux fanaatikkojen kommentit tyyliin :Käytä sitä ja sitä niin ei ole ongelmaa kun SE on NIIN paljon parempi ja vielä avointa lähdekoodia, eikä (HYI kauheaa) kaupallinen ohjelma...

Käyttäjä

Jännä on se myytti, että täällä ylipäätään on linux-fanaatikkoja ja se, että nämä kuvitellut fanaatikot aina sotkisivat linuxin uutiseen, joka ei liity linuxiin...

Oletko siis Linux-fanaatikko, Juha Ekman??! :-o

Käyttäjä

Niin, tosiasiahan on että Linux on parempi? Onkos Juha nyt tyytyväinen?

Käyttäjä

Missä viipyy UAC:in ja rajoitettujen käyttäjien käyttämättömyydestä inisijät? Hopi hopi!

Käyttäjä

Eiköhän sieltä vähintääkin Rapis kohta ilmesty kommentoimaan. ;)

Unbutu-butututuuu

Käyttäjä

Niin, missä ne Linux fanaatikot luuraa, onhan Linus paljon parempi. Ubuntu on paras linus, windoussiin saa ehkä eniten pelejä, mutta linusiin saa eniten häkkäys softaa, häkkärit käyttää aina linusta koska siinä on turvaa enemmän kuin peli windoussissa.

Käyttäjä

No varmaan Dosboxilla saa Linuxissakin tuon ominaisuuden toimimaan. Turhaan winetätte...

Käyttäjä

Mitäs hemmettiä mikä meno! ;D

Ja yksikään kommenteista ei taaskaan liittynyt juttuun, mihin tämä Tietokone.fi on menossa.

p.s. ja sieltähän ne mainitut fanaatikot tuli... =D

Käyttäjä

Eikö DOSin pitänyt olla poistunut jo Windows XP:n myötä?

Käyttäjä

Redfield:
"Mitäs hemmettiä mikä meno! ;D

Ja yksikään kommenteista ei taaskaan liittynyt juttuun, mihin tämä Tietokone.fi on menossa.

p.s. ja sieltähän ne mainitut fanaatikot tuli... =D"

No hyvä että edes te olette (Ekman, sinä ja trolliharjoittelija Lord of Flies) näyttämässä meille huonosti käyttäytyville Linux-fanaatikoille mallia ja esimerkkiä. Pysyy joku roti täälläkin.

Ja niin, eihän tämä meininki mitään uutta ole.

Käyttäjä

No voihan nenä... te jo aloititte ja minua ei edes kutsuttu saati odotetu. No hyvinhän te osaatte itsekkin. Ei pitänyt koko aihetta kommentoida ja piti sitten katsoa kun kaverilta tuli linkkiä.

Hyvinhän se homma sujuu... minä tästä jatkankin muita hommia kun olen niin paljon huonompi tuossa asiassa kuin te kun jo vauhtiin pääsitte taas. Ehkä seuraavassa aiheessa voin yrittää taas olla yhtä hyvä kuin te, jos en sitten parempikin.

Niin joo, meinasi unohtua itse aiheesta kirjoittaminen. SMB, Windows 7, Windows Server 2008 R2.

Kirjaudu sisään keskustellaksesi.
Takaisin ylös

Juttukommentit

TTL ry
Pieni kirjapuoti
Takaisin ylös