Käyttäjä

Linus Torvalds: Google-puhelin vei kännykkävihan

Linuxin luoja Linus Torvalds kertoo vihaavansa matkapuhelimia – myös Linux-puhelimia. Torvaldsin asenne kuitenkin muuttui kun hän osti Googlen Nexus One -puhelimen.

Lue juttu

Vastaukset 8 vastausta

Käyttäjä

Heh, Linux-guru on hoksannut uuden hienon teknologian: navigoinnin ... vai oiskos vaan vähän jälkijunassa.

Mutta, asian ytimeen mennäksemme, onkos tuo maksamatonta / maksettua mainos-sponsorin-puhetta?

Käyttäjä

"Kommenttien ydin onkin se, että Linuxin kehitystyön vetäjän mielestä Linux-puhelimet ovat vihdoin nousseet riittävän korkealle tasolle."

Ketä kiinnostaa tässä uutisessa mitä Linusin blogin kommentoijat sanovat?
Linusin mielestä Google Nexus One on ensimmäinen puhelin (Nokialaiset, Samsungit ym laskettuna mukaan) josta hän pitää ja jota on syy kantaa muutenkin mukana.

Käyttäjä

Pelko pois Mika. Linusilla on varmasti eri sponsori kuin sinulla, joten ette kilpaile samoista sponssirahoista.

Käyttäjä

onko mika sun kommentit maksettuu vai lahjottuu mainos-sponsori-puhetta?

Käyttäjä

raips: ei nyt ihan noinkaan. Blogin kommenttipuolella Linus kertoo esim tuosta N900 puhelimesta seuraavaa:

my dad got himself a N900, so there's one in the family. Don't worry about it, there's room for more than one Linux phone.

I like the Nexus One, maybe I'd like the N900 too. But I certainly don't like cellphones enough to have two.

Käyttäjä

Tremor, ja missä kohtaa Linus sanoi että Linux-puhelimet ovat laadun osalta parantuneet riittävälle tasolle?

Tai että hän pitää N900:sesta yhtä paljon kuin Googlen Nexus One -puhelimesta?

ps. Jännä että Linus kirjoittanut kommenttia blogiin kun on aiemmin sanonut ensimmäisessä aiheessaan että ei aio itse kommentoida.

Käyttäjä

raips, Enhän minä mitään tuollaista väittänytkään Linuksen sanoneen. Hänellä on asiaan hieman pragmaattisempi näkökanta mitä sinun ensimmäisestä viestistäsi sai kuvan.

Käyttäjä

Itse sain sen käsityksen eteti iso L juurkiaan puhelimia "testaile" Nexus sattui tulemaan postissa ja sai sen verran testattua että huomasi ettei puhelimet enää ole sitä mitä ennen.

Mielenkiintoisempaa on mielestäni se että hänen isänsä käyttää moista nörttipuhelinta, ei ole omena pudonnut kauas puusta? Käsittääkseni Linus ei edes ole koittanut N900:sta?

Kirjaudu sisään keskustellaksesi.
Takaisin ylös

Juttukommentit

TTL ry
Pieni kirjapuoti
Takaisin ylös