Käyttäjä

Terveisiä Googlen Eric Schmidtiltä: rahaa tulossa

On varmasti mukava kuulla saavansa paljon rahaa. Vielä mukavampaa se on, kun lupaajana on, mies, jonka pitäisi tietää koko lailla paljon asioita. Suomeenkin on levinnyt sähköpostiviestejä, joissa äkkirikastumisesta onnittelee itse Googlen toimitusjohtaja Eric Schmidt.

Lue juttu

Vastaukset 7 vastausta

Käyttäjä

Varmaankin linux-porukka ottanut tosissaan noin avoimen tarjouksen - kun tarvitsevat kipeästi sponsoreita =)

Käyttäjä

Varmaan Mika Mokaa jonka täytyy väkisin yrittää tuoda sponsorointi esille....

Käyttäjä

"Ylennystoimistoon"? Olisikohan suomennos markkinointitoimisto tms.

Käyttäjä

No huh huh, pitihän Mokaaja-Mikan taas väkisin repiä tähän linux-parjaustaan.

Eipä tarvii kun jossain lukea, että maidon hinta on noussut 10% niin Mika saa vieritettyä senkin linuxin niskoille. Ja kuinka maito olis ilmaista jos vaan kaikki käyttäis kiltisti Wintoosaa ja IE:a ja Officea.

Eipä sillä etteikö tässä itsekin olisi offtopicin tiellä, mutta voisiko nuo sotaretket pyhittää sellaisiin keskusteluihin, jotka oikeasti liittyvät käyttöjärjestelmien yms. vertailuun? Ja onhan noita pilvin pimein paikkoja (foorumeita yms.) jossa voi sitten ihan vapaasti tapella kuin lapsoset hiekkalaatikolla ikään.

Käyttäjä

ArdeXxX: "Ja onhan noita pilvin pimein paikkoja (foorumeita yms.) jossa voi sitten ihan vapaasti tapella kuin lapsoset hiekkalaatikolla ikään."

Internet ei ole tarpeeksi suuri edes minulle.... Miten se voisi olla Minulle ja kumppaneille? :-?

Käyttäjä

Heh raips, näin kai se on :)

Eikä nyt ollut tarkoitus mitenkään hyökätä Mikaa vastaan, joskus vaan meinaa mennä palkokasvi hengitystiehyeeseen kun väkisin runnotaan irvailua kehiin silloinkin, kun siihen ei ole mitään aihetta.

Käyttäjä

Niin, se on heikäläisten tapa toimia...

Kirjaudu sisään keskustellaksesi.
Takaisin ylös

Juttukommentit

TTL ry
Pieni kirjapuoti
Takaisin ylös