Käyttäjä

Waledac-rikollisverkko saatiin henkihieveriin

Pahamaineinen Waledac-rikollisverkko hajotettiin laajassa kansainvälisessä iskussa kuukausi sitten. Iskun seurauksista ei ollut varmuutta, mutta nyt Microsoft kertoo tuloksista. Waledac-botnet-verkko saatiin ilmeisesti henkihieveriin, mutta roskapostissa kohdattiin ikävä yllätys.

Lue juttu

Vastaukset 10 vastausta

Käyttäjä

Format C: jokaiselle Windows koneelle, jopa sille huipputurvalliselle Windows Vistalle....

Käyttäjä

Ja höpö höpö... trolli ny se suuskii! :P

Käyttäjä

Croft: "Ja höpö höpö... trolli ny se suuskii! :P"

Jännää, ette huutele samaa ihan oikealla trollille - Mika Mokaalle. Se kyllä pistää kommenttisi jännään valoon. :)

Käyttäjä

"Ja höpö höpö... trolli ny se suuskii! :P"

Väitätkö ettei roskapostin määrä ja muut huijaukset tippuisi murto-osaan tuolla keinolla?

Itse olisin valmis tavoistani poiketen ottamaan käyttöön järeämmätkin keinot käyttöön noiden bottiverkkojen ja muiden ylläpitäjille. Waterboarding vaikka aluksi ja jos ei verkko tipu netistä niin Jack Bauer paikalle.

Käyttäjä

jarmo, se että et vähään aikaan kommentoinut täällä laittaa sut jännään valoon.

Käyttäjä

Siginit: " Waterboarding vaikka aluksi ja jos ei verkko tipu netistä niin Jack Bauer paikalle."

Sen käsittelyssä kyllä kovempikin Windows fani murtuisi lopulta ja suostuisi formatoimaan koneen ja asentamaan puhtaalta pöydältä tietoturvaohjelmistojen tarkistaessa taas kaiken kun ne tuodaan kopioista takaisin koneelle.

Varmana putoisi valtaosa haittaohjelmien leviämisestä, roskapostista ja monista muista ongelmista jos yhtä aikaa kaikki Windows koneet saataisiin puhdistettua kokonaan.

Käyttäjä

Aristoteles Doukas: "jarmo, se että et vähään aikaan kommentoinut täällä laittaa sut jännään valoon."

Hampaaton Aristoteles se vaan yrittää, mutta kun ei osaa...

Se laittaa mut juuri siihen valoon, että mulla on sen verran älyä, että ymmärrän puhuvani täysiä helmiä sioille - kuten monet muutkin riippumatta kannasta.

Sinä, Mika Mokaa ja mm. Croft saastutatte kaiken keskustelun täällä päättömällä kouhkaamisella, joten se on aivan turhaa...

Kun vielä opin olemaan lukematta tätä sivustoa, niin sitten on erittäin hyvä. Tietokone-lehtihän = Microsoft-mainoslehti, kuten viime viikon monet otsikotkin osoittavat.

Mutta joskus kun haluan olla huvittunut, niin en voi sille mitään, että esim. Mikan kommentit ovat sitä luokkaa, että ne huvittavat melkoisesti.

Sinä taas saat aikaan Croftin tapaan niin yhdentekeviä viestejä, että pitää oikein ihmetellä, miksi et vain luovuta ja aanna olla.

Mikassa on sentään tulta ja jotain munaa, vaikka aivan täysin sekopäisiä jutteleekin.

Käyttäjä

Raips, en toki haluaisi itsekin osin Windows käyttäjänä Jackin käsittelyyn, viittasin lähinnä bottiverkkoja ylläpitäviin rikollisiin. Toki jo pelkkä maininta herra Bauerista riittäisi useamman (minkä tahansa käyttiksen) käyttäjälle formatoida koneensa :)

Käyttäjä

Jarmo on kyllä tosiaan sekaisin... Onko se niin vaikeaa jättää muut rauhaan?

Käyttäjä

Dharma:
Valitettavasti minun on sivuutettava kommenttisi ja sinut täysin, kunnes osoitat samanlaista kritiikkiä myös mm. Mika Mokaalle, Croftille, Aristoteles Doukasille ym. jotka ovat suorastaan pyhittäneet elämänstä täällä toisille piruiluun.

Ennen kuin oikeudenmukaisesti sen teet, kärsit niin suurista uskottavuusongelmista kritiikin lähteenä, etten voi ottaa sinua todesta.

Katsos toisin kuin mainitsemani kirjoittajat, minä voin tarvittaessa tulla vastaan ja myöntää olevani väärässä tms. Etsipä viesti, jossa esim. Mika Mokaa tekee samoin.

Vinkki:
Jos lueskelet keskusteluhistoriaa, niin huomaat ettei muuten ole ihan yksi ainoa keskustelu, jossa olen yrittänyt mm. Mika Mokaa-trollin kanssa keskustella ihan oikeasti ja tulla vastaan, mutta kun se ei vain heidän kaltaisilleen MS-fanaatikoille käy.

Joten, kunnes osoitat olevasi oikeasti oikeudenmukainen, niin hyvää loppuelämää! :-)

P.S.
Mitä tulee tiettyihin henkilöihin kohdistamaan piruiluuni, niin sinun on ymmärrettävä, että kun on itse yrittänyt tarpeeksi ja saa vain kuraa niskaan, niin silloin on aika antaa takaisin - sitä saa mitä tilaa...

Kirjaudu sisään keskustellaksesi.
Takaisin ylös

Juttukommentit

TTL ry
Pieni kirjapuoti
Takaisin ylös