Käyttäjä

Elisa: voit maksaa Lumia-ohjelmia puhelinlaskussa

Elisa tuo Suomeen mahdollisuuden maksaa älypuhelinten sovelluksia puhelinlaskussa. Uusi maksutapa tulee Windows-puhelimiin, esimerkiksi Nokian Lumia -malleihin, ja se helpottaa selvästi sovellusten ostamista.

Lue juttu

Vastaukset 8 vastausta

Käyttäjä

:D :D. N9:llä olen maksanut ohjelmia puhelinlaskulla jo kohta vuoden.

Käyttäjä

'Osalla asiakkaista ei ole lainkaan luottokorttia, mikä on tehnyt sovellusten ostamisesta vielä hankalampaa.'

No sittenhän tenavien ei enää tarvitse kysyä vanhemmilta lupaa ostosten tekoon. Kieltämättä helpompaa...

Käyttäjä

"No sittenhän tenavien ei enää tarvitse kysyä vanhemmilta lupaa ostosten tekoon. Kieltämättä helpompaa..."

Siinä saldorajat saattavat paukkua helposti.
Toivottavasti ostokset ovat pois saldosta.

Käyttäjä

Suomalaista roskaotsikointia taas. Mistä lähtien Windows Phone=Lumia?

Käyttäjä

Saako tuohon muka jo sovelluksiakin?

Käyttäjä

'Siinä saldorajat saattavat paukkua helposti.'

Kuluuko ostoksiin saldoa? Eikös saldo kerry vain puheajasta ja tekstareista? Tosin meidän tenavien saldoajoista on jo aika kauan...

Käyttäjä

@Timo:
Vanhemmat voivat kontrolloida jälkikasvun sovellusten hankintaa Windows Phone -puhelimeen kahdellakin eri tavalla:
1. Kuten jutussakin todetaan, liittymäsopimuksessa voidaan estää sovellusten hankintaa, kuten myös muita liittymälle sallittuja palveluja.
2. Tätä voidaan jonkun verran kontrolloida myös puhelimeen määritetyn Live-tunnuksen kautta, jos ko. Live-tunnuksen haltija on alaikäinen.

Itse olen käyttänyt omien muksujen puhelimissa tuota jälkimmäistä jo pitkään.

Käyttäjä

^ Tuota ensimmäistä minäkin olen käyttänyt, joskus kauan sitten. Toinen tapa kuulostaa kyllä kätevämmältä.

Kirjaudu sisään keskustellaksesi.
Takaisin ylös

Juttukommentit

TTL ry
Pieni kirjapuoti
Takaisin ylös