Käyttäjä

Apple hallitsee tablet-markkinoita – kilpailijat kirivät kiivaasti

Tietokonevalmistaja Apple jatkaa vankkaa hallintaansa tablet-markkinoilla. Markkinatutkimusyhtiö IDC:n mukaan omenalogolla varustetut nettilaudat kaappasivat edelleen hurjan osuuden markkinoista. Ero on kuitenkin tasoittumassa.

Lue juttu

Vastaukset 7 vastausta

Käyttäjä

http://www.mbnet.fi/artikkeli/aja...ssa_on_jaettava_naytto_ja_kynaohjaus

Jos ei tuo vie pottia, niin mikä sitten? Itse en edelleenkään halua noin isoa (ja varmaan painavaa) näyttöä, mutta jos olisin opiskelija/tms. niin kuola valuisi jo lattialla asti.

Käyttäjä

Ville vallaton, ei tuolla hinnalla. Sitäpaitsi ei samsung voi myydä tuolla hinnalla noin huonoa näyttöresoa. Apple asetti tablet näytölle uuden standardin ja muiden pitäisi tarjota samanlaista tai on turha haikailla isoista myynneistä.

Käyttäjä

Osamaksuna tai kytkyllä tuollaiset ostellaan, ei siinä silloin hinta mitään paina. Näin varmaan moni muukin kuin minä ajattelee, vaikka objektiivisesti ottaen se on tietysti tyhmä ajattelutapa.

Resoluutio, en nyt tiedä. Tuskin se käsin tehdyissä piirrustusluonnoksissa nyt aivan riittämätönkään on. Enemmän minua houkuttelisi tuossa tuo selvä keskittyminen niihin muistiinpano ominaisuuksiin. Se on ainoa järjellinen käyttökohde noin isolle näytölle jonka omassa ahtaassa mielessäni pystyn sisäistämään.

Käyttäjä

Intel-pohjaiset Windows 8 -tabletit kiinnostavat, kunhan Microsoftin Surface -tabletti tulee myyntiin ja pääsee lopulta näkemään millaisilla ominaisuuksilla ja hinnoilla kilpailijoilta tulee vastineita.

Mielestäni tabletin pitää pystyä korvaamaan matkamikro työkäytössäkin, siksipä iPad ja Android -tabletit eivät suuremmin kiinnosta. Mitään sohvaperunoille tarkoitettua nettiselaus-lukulaitetta en tarvitse enkä kaipaa.

Käyttäjä

"Mielestäni tabletin pitää pystyä korvaamaan matkamikro työkäytössäkin, siksipä iPad ja Android -tabletit eivät suuremmin kiinnosta."

Minä ostin kokeeksi halvan tabletin noin puoli vuotta sitten Pixmaniasta. Maksoi vissiin 139 euroa.

Toimii työkäytössä juuri niinkuin toivoin: asiakasrekisteri ja päivittäiset tapahtumat koko ajan saatavilla ja päivitettävissä. Vapaa-ajalla toimii lukulaitteena. Kolme ekirjaa olen jo ostanut ja lukenut.

Käyttäjä

Mikäköhän tämä Gurun markkinoima "työkäyttö" oikein on? Desktopille tehtyjen ohjelmien säälittävää räpeltämistä kosketusnäytöllä vai tablettiin hiiri+näppis kiinni ja niiden kanssa sompailua, vaikka paremman käyttökokemuksen saisi läppärillä?

Käyttäjä

"Mikäköhän tämä Gurun markkinoima "työkäyttö" oikein on?"

Osoittelua, tökkimistä, klikkailua, näppäilyä, sen semmoista... kyllähän sä tiedät :)

Kirjaudu sisään keskustellaksesi.
Takaisin ylös

Juttukommentit

TTL ry
Pieni kirjapuoti
Takaisin ylös