2010 57 viestiketjua
outlook 2007 sääntö automaattivastaus
Tein ohjeen mukaan outlook 2007:ään säännön "automaattivastaus"
Ohje linkissä: http://office.microsoft.com/fi-fi...n-poissaolon-aikana-HP001232830.aspx
Kyseessä POP3-tili...
Ei toimi, virheviesti-ikkuna kun yrittää vastata kokeiltaessa: sääntöä ei voi suorittaa... ja sääntö lähtee pois toiminnasta (puottaa itse pois päältä täpän).
Mistähän asia riippuu? Toimi vanhemmassa koneessa outlook 2003 ja windowsxp, nyt outlook 2007 ja windows7.
Kun saisi vastaamaan kaikkiin tuleviin viesteihin automaattisesti...
Kaikki vinkit tervetulleita, varmasti "pienestä kiinni" onkohan tuo ohjekin kenties väärin?
Mikä toimitusjärjestelmä lehden tekoon?
Organisaatiomme julkaisee kolmea aikakauslehteä, joiden numeroita ilmestyy yhteensä 21 kpl/vuosi. Näiden tekemiseen pitäisi valita helppokäyttöinen ja internetin hyvin huomioon ottava lehden toimitusjärjestelmä.
Muutamiin järjestelmiin olen jo tutustunut kuten WoodWingiin, Kleopatraan ja Dorikseen, mutta vuosihan siinä menee, jos itse alkaa perehtymään eri vaihtoehtoihin! :/
Tiedätkö aikakauslehtiin keskittyvän artikkelin tai jonkun konsultin tai ehkä kattavan vertailun eri tuotteista? Kiitos avusta jo näin etukäteen!
Windows XP ja 7 (prof. 64 bit) ja Passeli+ ongelma
Olen vuosia käyttänyt tyytyväisenä Passeli+ -laskutus- ja kassaohjelmaa. Tarkkanäyttöistä Delliä käyttäessäni piti näytön fontit säätää pienimmiksi, jotta sain varmistusohjelman kontrollit eli painonapit näkyviin. No, vaiva harmitti, mutta kannatti tehdä, koska varmistaminen on tärkeää.
Ja nyt varsinainen ongelma: olen siirtymässä käyttämään uutta HP Elitebook 8740w läppäriä, win 7, 64 bit. En saa varmistustiedostoa palautetuksi tikulta uuteen koneeseen, koska "Hae tiedosto" ja muut painonapit puuttuvat. Passelin tuki ehdotti fonttien pienentämistä, jonka olin jo tehnyt aikaisemman kokemuksen perusteella.
Kaikki muut ohjelmat toimivat moitteitta. Onkohan kukaan muu törmännyt tämänkaltaiseen ja löytänyt ratkaisun?
Ohjelma ei avaudu?
Elikkäs, päivitin LDD:n (Lego Digital Designer) 4 versioon, sen jälkeen kun kuvaketta klikkasi, ei tapahtunut mitään. Ohjelma ei avaudu mistään kautta. Uudelleenasentamista on kokeiltu, CCleanerilla rekisterin puhdistusta, Järjestelmän palautusta ja aikaisempia versioita ohjelmasta. Mikään ei noista auta. Ja järjestelmänpalautuksen jälkeen ohjelman kuvaketta klikattaessa tulee tällänen: http://img152.imageshack.us/img152/6429/legodd.png
Järjestelmän palautuksen jälkeenkin uudelleenasentamista kokeiltu.
Että mikä tossa nyt on??
Windows Live ....
poistaminen 7:sta. Nyt on kait 2010 ja -11 päällekkäin
eli ei toimi mikään. Poistamista ei ainakaan ole tehty helpoksi... löytyyköhän jotain ohjelmaa??
Ei näy lisää/poista kohdassa, eikä anna asentaa uudelleen
Messengeriin löytyy sivukaupalla poistoohjeita
mutta koko Liveen (lähinnä sähköposti)ei.
Kiitos vastauksista
t. J
Firefox Ei Asennu
Windows XP asennettu keskiviikkona, lähes kaikki muut tarpeelliset ohjelmat olen asentanut paitsi firefoxia, kun ei asennu ollenkaan siihen jää purkaminen 22%.
Siitä eteenpäin ei mene, vaan pitää lopettaa.
Olen kokeillut useita versioita 3.5.9, 3.6.2, 3.6.3. Kaikki nämä jumittuu.
Kopioinut useita kertoja asennuspakettia, getfirefox.com. Tälläistä ongelmaa ole ollut ennen, ettei ohjelma ole asentunut.
Outlook 2007 hidastelee 16.12.2010 päivityksen jälkeen (Win 7)
Tietokoneeni oli automaattisesti tehnyt 16.12.2010 jonkun päivityksen, jonka jälkeen Outlook on toiminut erittäin jähmeästi. Onko kellään muilla vastaavaa ongelmaa?
Yritän kuvailla, mitä siinä tapahtuu:
Olen luonut saapuneet-kansioon joitakin eri kansioita joihin haluan tietyt sähköpostit ohjautuvan. Kun haluan "surffata" sähköpostitilien välillä, Outlook takkuaa siinä kohtaa kun valitsee jonkun toisen kansion katsottavaksi. Se menee tilaan "(ei vastaa)", ja on hyvin pitkään toimimatta. Sitten yht'äkkiä se menee valittuun kansioon. Viive on kuitenkin reilusti yli puoli minuuttia.
Tätä ei ole aikaisemmin käynyt ja olen poistanut vanhoja viestejä aika-ajoin, eikä pitäisi olla siitä kyse, että on liikaa viestejä. Sekään ei auta vaikka buuttaisi koko ohjelman.
Windows Vista Home Prerium pitäisi saada CD-lle.
Minulla oisi ongelma Acer Aspire 5520G kannetavan kanssa kun ostin sen siinä oli Vista, vista alkoi tökkimään todella pahasti ja välillä tilttasi koko kone. Latasin XP ja asensin vähän aikaa kaikki toimi hyvin mutta sitten se alko reistailee että ei halua käynnistyä.
Näimpä aattelin ladata Vistan ja asentaa sen niinkuin siinä on alunperin ollutkin vista jos se sitten toimisi kunnolla. Mutta ongelma tässä on se kun en löydä mistään ohjeita miten burnaa Windows Vista Home Prerium tiedostot CD.lle että kone tunnistaa ne käynnistyksen aikana että pääsen asentamaan vistan.
Tällä hetkellä koneessa on Windows XP proffesional mutta se ei toimi niinmpä en pääse vistaa asentamaan windowsista sisästä vaan pitää tehdä se "ulkokautta".
Onko joku burnannut Vistan tiedostot CD.lle? Jos on voiko joku auttaa minua että saan tämän koneeni toimimaan.
Liitetiedostot eivät aukea suoraan, vaan ne on ensin pakko tallentaa?
Mistä löydän sellaisen asetuksen jolla saan muutettua nettiselaimen/koneen käyttäytymista webmailin liitetidostoja käsiteltäessä? Nyt on nimittäin niin että kun Hotmailin webmailissä klikkaa liitetiedostoa, niin se pakottaa tallentamaan tiedoston koneelle ja vasta sitten sen voi avata. Yleensähän vaihtoehtoina on joko avaa suoraan tai tallenna ensin ja avaa vasta sitten. Uskoisin tämän olevan konekohtainen "vika", sillä saman webmail käyttäjän liitetiedostot avautuvat mukisematta muissa koneissa, mutta ei tässä yhdessä. Käyttöjärjestelmänä on Win XP, jossa selain Internet Explorer 6.
Kiitos vinkeistä jo etukäteen!
Wordin tiedostot
Hei!
Joskus vuosia sitten päti Word-tiedostoihin seuraava ohje: vanhat tiedostot avautuvat myös uusilla ohjelmaversioilla. Ilmeisesti niin nytkin, mutta miten on toisin päin: pystyykö uudella (esim Word 2010) ohjelmaversiolla tallentamaan yksinkertaisen tekstin tai hyvin yksinkertaisen lomakkeen esim. muotoon Word 2.x (*.doc) muotoon?
Minulla ei ole Word 2010 ohjelmaa, joten en voi sitä itse testata ja tarvitsisin tiedon. Kiitokset!
Ingervo
kone jumittaa
Kannettava ibm R51 käyttis Linux 9.10
muistia 512 kokeiltu 1512 sama vika kone jää jumiin kun on ensin kirjautunut sisään ja vähän ajan kuluttua on juntturassa
ei toimi hiiri ainoastaan käynnistys näppäin toimii
mikähän mahtaisi olla vikana
näytön ohjain?
Scribus
Kokeilin Scribus taitto-ohjelmaa. Tuntuu olevan käyttökelpoinen ilmaisohjelma. En ole päässyt selville,kuinka siinä saadaan tehtyä alaviitteet. Saadaanko ne siirtymään suoraan tuotaessa tietoa tekstinkäsittelyohjelmasta?
Vistan palautuspisteet "katoavat"
Ostin käytetyn VIsta-koneen(HP). Kone toimii ihan hyvin mutta kun luon palautuspisteen, esim ennen uusien ohjelmien asennusta tai muita säätämisiä niin jossain vaiheessa ne katoavat, joskus jopa ilman että koneen sammuttaisi välillä. Mitän asialle voisi tehdä?
Ad-Aware ei lataudu ?
Heips!
Mikä mahtaa mätätä kun en saa lavasoftin sivuilta ad-awarea ladattua...oon yrittänyt monta kertaa ja tulee herja hetken päästä että lähdetiedostoa ei voitu lukea, yritä myöhemmin uudelleen....no tätä on nyt koitettu satunnaisesti muutama päivä :(
Käyttis xp pro (sp2, kolmosta en aijo ladata) selain firefox 3.5.7...Avg 9, palomuurina windowsin oma, joka tässä käytössä riittävä.
Minkä tasoinen mahtaa olla Avg:n antispy? Mikä vois olla ad-awaren tasoinen vastaava. Koneessa myös Ccleaner.
Tiedostojen palautus
Ajoin vistassa Factory image recoveryn, ruksasin molemmat rastit siihen. Ilmeisesti tehdasasetukset palautui tästä? Sinne jäi kuin jäikin tietysti jonkinverran tärkeitä kuvatiedostoja ja tekstitiedostoja... että onkohan mahdollista pelastaa joitakin tiedostoja vielä, jollain ohjelmalla?
Terv. Mika
Muinainen shakkiohjelma Shredder 8
Tervehdys!
Shredder 8 oli vuosina 2003-2004 erittäin kova shakkiohjelma yksiytimisille prosessoreille (kun ei siihen aikaan ollut juuri muuta siviilikäyttöön).
Se toimi erittäin hyvin Win 98, Win ME, Win 2000 ja Win XP:ssä.
Koin erittäin suuren yllätyksen, kun asensin sen "nostalgisissa mielissä" Win 7:ään.
Ohjelma toimi Win seiskassa sinänsä edelleen hyvin (ja rökitti minut yhä röyhkeämmin nykymasiinallani), mutta eräästä yksityiskohdasta kysyisin seuraavaa:
Normaalisti pelattaessa (vaikka 15 min + 15 min) shakkinappulat näkyvät Shredderissä graafisesti moitteettomasti. Voi valita 2D tai 3D laudan eri nappuloineen ja peli sujuu aivan kuten ennenkin.
Shredderissä on lukuisten eri mahdollisuuksien ohessa valittavissa valikosta "position setup" (aseman asettaminen laudalle). XP:ssä grafiikka lautoineen ja nappuloineen oli ihan sama, pelasiko peliä vai asettiko aseman laudalle analysoitavaksi, mutta Win seiskassa aseman asettaminen analysoitavaksi on melko kolkon näköistä, kun grafiikka putoaa pois ja tilalle tulee 2D-lauta ja grafikka-nappuloita ei näy. Nappuloiden sijalla ovat nappuloiden kansainväliset tunnisteet:
Sotilas, pawn = p
Ratsu, knight = N
Lähetti, bishop = B
Torni, rook = R
Kuningatar, queen = Q
Kuningas, king = K
Todella tuossa vanhassa kovaa vastusta antavassa Shredderissä ilmestyi ASEMAA ASETTAESSA LAUDALLE nuo nappuloiden lyhenteet. No mikäs siinä, kyllähän kirjaimilla shakkilaudalla pärjää, mutta shakkia on visuaalisesti tottunut pelaamaan elävässä elämässä nappuloilla ja tietokoneella niiden graafisilla vastikkeilla.
Osaisiko joku arvella, mikä Shredderin saa niin epäinhimilliseksi Win seiskassa, että "position setup"-asetus ( graafisten shakkinappuloiden asettamisen sijaan ilmestyy nuo sinänsä hyvin ymmärretyt kirjaimet 2D-laudan päälle?) pukkaa kirjaimet laudalle nappuloiden sijaan?
Ystävällisin terveisin Jaska
Windosin media player 11 ei tunnista synkronoitavia laitteita
Windosin media player 11 ei tunnista synkronoitavia laitteita. Ajurit ovat kunnossa mutta tämä ei vieläkään tunnista yhtäkään usbi laitetta.
Yritin etsiä jos pystysin ajamaan tuon mediaplayerin koneeseen uudelleen, mutta sitäkään ei voi tehä kun ei löydy sivua josta saisi ladattua sen vistalle.
Kaivataan apua Office 2007 Wordin käyttöön!
Olen tekemässä tilauskaavakepohjaa johon tulisi laittaa kiinteästi tietyt kohdat, esim. tilausnumerot, tuotetiedot yms. Nämä ajattelin tehdä siis sitten, että kaavakkeessa täytettävät kohdat näkyvät harmaana ja tilauksen vastaanottaja sitten nämä kohdat voisi täytellä. Ongelma tulee vastaan siinä, että kun lisään asiakirjaan taulukon, kehitystyökaluista painikkeet menevät harmaaksi, eli niitä ei voi valita.
Eikö kehitystyökaluja siis voi käyttää jos asiakirja sisältää taulukon?
Ongelmaa on vaikka taulukkoa ei olisikaan;
kehitystyökalut --> aiemmat työkalut --> vanhojen versioiden lomakkeet --> yhdistelmäruutu
--> tekee harmaan ruudun mutta kun siihen alkaa kirjoittamaan, ruutu kulkee eteenpäin. Eikös ruudun tulisi pysyä paikallaan ja eikä suinkaan kulkea tekstin mukana eteenpäin? Myöskään en saa toimimaan suunnittelutilaa jossa voisi laittaa ohjeen ko. ruutuun. Samanlailla ruutu kulkeutuu eteenpäin.
Voisiko joku auttaa, kiitos! :)
Explorer 7 avaa sivun hitaasti
Sellaista ongelmaa, että kun selaimen avaa aina ensimmäisen kerran päivässä, niin selain jumittaa tai muuten vaan kestää todella kauan avata pääsyn nettiin... Sitten kun se on kerran auennut niin loppupäivästä ongelmaa ei enää ole... Mikähän mahtaa olla vialla... Ko ongelmaa on kolmessakin eri koneessa (sama verkko)...
Niin ja sorry osaston valitseminen, kun en oikein tiedä mistä asia voisi johtua...
- JHH -
Trim-komento...
outo juttu, ei oikein ymmärrä, voiko joku fiksumpi selvittää (perus hallinnassa, eli pyyhkii vanhat tiedot pois, säästää levyä ym.)
Kingston 64Gt V+
Win 7 64bit
on vehkeet
mitähän voisi yrittää tarjota, todennäköisesti pieleen menee, eipähän tule aika pitkäksi kun vääntää kaikki uudelleen
terv J
Selaa keskusteluja
| Aihealue |
|
| Järjestys | Viimeksi vastatut ensin Uusimmat ensin Luetuimmat ensin Vastatuimmat ensin |
| Ryhmittely | Viikko Kuukausi Vuosi |
| Julkaisuaika |
|
| Hakusanat |
IT-työpaikkailmoitukset
- Junior Test Engineer, Telecom Barona
- Junior Software Engineer, Telecom Barona
- Sovellusvastaava 5189 - Espoo LTC-Otso Oy / co Eilakaisla
- SAP HCM -asiantuntijoita 5190 - Espoo LTC-Otso Oy / co Eilakaisla
- TEKNISK SYSTEMEXPERT Veritas Pensionsförsäkring
- TEKNINEN JÄRJESTELMÄASIANTUNTIJA Veritas Eläkevakuutus
- Web-sovelluskehittäjä Insta DefSec Oy