7.12.2009 - 13.12.2009 3 viestiketjua

Käyttäjä

Power DVD 9 Ultra

Onko jolla kulla kokemusta mainitun ohjelman asentamisesta.
Minulle kävi niin, että latasin ko. ohjelma CyberLinkin verkkosivuilta maksaen sen myös.
Asensin sen, ja asennus näytti menevän mallikkaasti. Ohjelma alkoi toimia.
Ongelma vaan oli se, että asennus tuhosi "My Documents"-hakemiston tiedostot sekä myös valokuvat "My Pictures"-hakemistosta. My Documents-hakemistoon oli syntynyt CyberLink-niminen kansio.
Käyttiksenä on Windows XP Prof englanninkielisenä.
Reklamaationi CYberLinkiin tuotti vain tuloksen, ettei ko. tilanne voi olla mahdollista. Ota yhteys Microsoftiin!

30.11.2009 - 6.12.2009 3 viestiketjua

Käyttäjä

firefox ei lopeta lataamista

Ladattuani ja avattuani pdf tiedoston selain jatkaa uusien nimettömien tiedostojen avaamista kai loputtomasti, firefox pitää sammuttaa tehtävien hallinnasta. Selain on 3.5, ongelma oli jo aikaisemmilla versioilla. Käyttöjärjestelmä Winxp, turvaohjelma f-secure 2010. Ja kun kaikki menee pieleen, just nyt on mozillan sivut häiriössä.

Käyttäjä

exel

minkä moisella kaavalla exel osaa laskea tunnit ja minuutit kertomaan euromäärän eli vois käyttää laskemaan palkkaa

Käyttäjä

HS.fi uutisten näkyvyys.

Hei, pieni mutta tärkeä kysymys: en saa HS.fi uutisia luettua Internet Exlorer 8 selaimen sivulta, kun klikkaan uutisaiheen kohtaa niin tulee vaan tyhjä sivu hetken kuluttua näytölle?
Missähän lienee ongelma, Windows XP on käyttiksenä.

Pentti

23.11.2009 - 29.11.2009 4 viestiketjua

Käyttäjä

Hei. Ongelma olisi skypeä asentaessa. Eli internet yhteys häviää skypeä asentaessa koneelle,silti verkko ja jakamiskeskus näyttää että yhteydet on ihan OK. Kun luo uutta tiliä se jää siihen pyörimään sininen "pallo", tämän jälkeen poistun skypen asennuksesta niin ei toimi internet mihkään suuntaan.

Sammuttamaan/uudelleen käynnistämään koneen pääsee mutta joskus ei tätäkään silloin sitten vaan virrat pois takaa :( Mistä tämä voi johtua? Tietoja: windows vista 32bit, ja F-secure 2010 on käytössäni. Kiitos.

Käyttäjä

Ongelma vaiko tyhmyys....

Vehe olis tällänen

IBM R51

Windows Proffesional SP 3

DISPLAY ADAPTERS: ATI Mobility radeon 7500

IIDE ATA/ATAPI CONTROLLERS: Intel 8280 1DBM ultra ATA storage controller

IEEE 1394 BUS HOST CONTROLLERS: Texas instruments ohci compliant 1EEE 1394 host controllers

PCMCIA ADAPTERS: Texas instrument PCI-4520 card plus controller

SOUND, VIDEO AND GAME CONTROLLERS: audio codecs, legasy audio drivers, legasy video capture drivers, media control device, soundmax integrated digital audio, video codecs

Eli sitten itse ongelmaan.. Saan Dvi kaapelilla pelkän taustakuvan näkyviin LCD telkkuun. Resoluutioita vaihtamalla sain myös pikakuvakkeet näkymään, mutta hiiren osoitin tai leffat bs playerilla pro 2.0 tai media playerilla 11 ei toimi.
Jostain syystä minulta puuttuu CONTROL PANEL-->DISPLAY-->SETTINGS-->ADVANCED-->ja kai sellainen valikko kun DISPLAY MANAGER.
Hain Atin sivuilta päivityksen näytön ohjaimeen jolla pitäisi tulla tämä valikko näkyviin eli kai ATI CONTROL PANEL.
Kun alan asentaa sitä niin herjaus alkaa.. Ensiksi tulee tälläinen teksti: INF ERROR VIDEO DRIVER NOT FOUND ja kun painaa OK niin jatkoa seuraa... : TRY TO SET UP YOUR DISPLAY ADAPTER WITH A STANDART VGA DRIVER BEFORE RUNNING SETUP..
Eli mikäköhän tässä neuvoksi et alkaisi toimia.. Ja jollei olisi liian helppoa ni en saa konetta nettiin, koska olen laivalla töissä. Mutta saan ladattua tiedostoja netistä super hitaalla satelliitti yhteydellä ja sit tikulla tiedostot koneelle..

Käyttäjä

Ongelma vaiko tyhmyys....

Vehe olis tällänen

IBM R51

Windows Proffesional SP 3

DISPLAY ADAPTERS: ATI Mobility radeon 7500

IIDE ATA/ATAPI CONTROLLERS: Intel 8280 1DBM ultra ATA storage controller

IEEE 1394 BUS HOST CONTROLLERS: Texas instruments ohci compliant 1EEE 1394 host controllers

PCMCIA ADAPTERS: Texas instrument PCI-4520 card plus controller

SOUND, VIDEO AND GAME CONTROLLERS: audio codecs, legasy audio drivers, legasy video capture drivers, media control device, soundmax integrated digital audio, video codecs

Eli sitten itse ongelmaan.. Saan Dvi kaapelilla pelkän taustakuvan näkyviin LCD telkkuun. Resoluutioita vaihtamalla sain myös pikakuvakkeet näkymään, mutta hiiren osoitin tai leffat bs playerilla pro 2.0 tai media playerilla 11 ei toimi.
Jostain syystä minulta puuttuu CONTROL PANEL-->DISPLAY-->SETTINGS-->ADVANCED-->ja kai sellainen valikko kun DISPLAY MANAGER.
Hain Atin sivuilta päivityksen näytön ohjaimeen jolla pitäisi tulla tämä valikko näkyviin eli kai ATI CONTROL PANEL.
Kun alan asentaa sitä niin herjaus alkaa.. Ensiksi tulee tälläinen teksti: INF ERROR VIDEO DRIVER NOT FOUND ja kun painaa OK niin jatkoa seuraa... : TRY TO SET UP YOUR DISPLAY ADAPTER WITH A STANDART VGA DRIVER BEFORE RUNNING SETUP..
Eli mikäköhän tässä neuvoksi et alkaisi toimia.. Ja jollei olisi liian helppoa ni en saa konetta nettiin, koska olen laivalla töissä. Mutta saan ladattua tiedostoja netistä super hitaalla satelliitti yhteydellä ja sit tikulla tiedostot koneelle..

Käyttäjä

Acer Aspire 5520G . Driver ongelmia

Minulla on Acer Aspire 5520G kannetava. Ja kaipaisin apua. Tarvisin jostain driverseja. Siis kun tässä oli ennen vista ja vaihoin XP. Ja sen jälkeen on tullut blue screen freezei ja muita ongelmia mitä tulee jos ei ole kaikkia driverseja. Ja minulla on nyt ongelmana se että en löydä tämän koneen tietoja mistään koska acerin sivulla ei ole tätä konetta. Voisiko joku auttaa minua löytämämään etsimäni driversit. Latasin acerin sivuilta tämän Driver Robot tin. Mutta huomasin jälkeen päin että se on maksullinen mutta huomasin että se scannaa jokaisen driveirin ja katsoin siitä mitä minulla ei ole. Googletin niitä mutta ei tulosta.

Tässä on listaa niistä.

Realtker High Defition Audio ,SM Bus Controller, Coprocessor, Ethernet Controller, Base System Device 3x , Ethernet Controller , PS/2 Compatible Mouse , HID-compliant mouse 2x, Standard 101/102- key or Microsoft Natural PS/2 Keyboard, HDAUDIO Soft Data Fax Modem Whit SmartCP , SDA Standrad Compliant SD Host Controller, AMD Turiom (tm) 64 X2 Mobile Technology TL-58 2x.

Jotenkin tarvisin apua noitten kaikkien lataamiseen.
Tai vinkkejä :P Kiitos jos luit

16.11.2009 - 22.11.2009 1 viestiketju

Käyttäjä

dr.divx

dr.divx ohjelma tarvitsee jotkin dekooderit,mitkä?ja mistä ne löytää?

9.11.2009 - 15.11.2009 1 viestiketju

Käyttäjä

Live Messengerin päivitys epäonnistuu

Elikä "Meseen" on tullut jokin uusi pakollinen päivitys. Yritin asentaa sitä, mutta viime hetkellä päivitys lähtee "purkautumaan". Samalla se yrittää päivittää Valokuvavalikoimaa. Virheenä Messengerin kohdalla on, että asennus peruutettiin. Valikoiman kohdalla sen sijaan, että Live Sync-ohjelman aiempaa versiota ei voi poistaa. Kun yritän tätä itse poistaa niin kone kysyy WindowsLiveSync.msi-tiedostoa, jonka olen erikseen yrittänyt ladata ja osoittaa sen paikan. Tällöin virhe on, että Yritetään käyttää ominaisuutta joka ei ole verkon käytettävissä tms.
Mesen olen saanut poistettua, mutta uudelleenasennus ei koskaan onnistu. Live Synciä en saa poistettua eikä sen uuden version tiedostojen kopioiminen toiselta koneelta auta. Mitäs sitten?

2.11.2009 - 8.11.2009 3 viestiketjua

Käyttäjä

Mail Shower sähköpostiohjelma

ei lataa SSL pluginia, eikä voi ilmoittaa Gmailin viesteistä omalle koneelle mistä kiikastaa?

Käyttäjä

Mail Shower sähköpostiohjelma

ei lataa SSL pluginia, eikä voi ilmoittaa Gmailin viesteistä omalle koneelle mistä kiikastaa?

Käyttäjä

Messenger pätkii joka paikassa

Messenger pätkii pahasti sekä kotona että töissä. Kaverit sanovat etteivät viestit tule minulle perille. Joutuvat sitten lähettelemään niitä uudelleen.

Olen joutunut luopumaan Messengerin käytöstä tämän takia, ja siirtymään Skypeen ja irkkiin. Kas kun ne toimivat. Mese ois kyllä kiva saada takaisin, kun se on niin monella muulla.

Käytän sekä Microsoft Live Messengeriä että Pidginiä töissä (XP, 32bit) ja kotona (Vista, 32bit) ja Pidginiä myös läppärillä (Ubuntu, 32bit). Töissä olen tietenkin proxyjen ja palomuurien ym. takana. Kotonakin on välissä NAT:it ja palomuurit. Erilaisia palomuureja on sitte tyypillisesti useampia peräkkäin (työasema, gateway jne.)

Millä asetuksilla tuo Mese oikein pitää konffata, että se toimii?

26.10.2009 - 1.11.2009 5 viestiketjua

Käyttäjä

Fyysisen muistin nollaus?

Onko se mahdollista? Voinko vähentää sen käyttöä jotenkin? Käytössä on Windows Vista.

Käyttäjä

Kannettavan ongelmat

Eli oireet ovat seuraavat: Jo jonkin aikaa kone on köynnistynyt hitaasta. Nyt on alkanut myös jumittaa paria ohjelmaa. Skannatessa monisivuisia asiakirjoja, jumii kesken skannauksen ja Safari lakkaa vastaamasta. Nyt netti toimi enää kunnolla. Kone kyllä muodostaa yhteyden normaalisti, mutta hetken kuluttua tulee ilmoitus 'Rajoitettu yhteys' ja sivuja ei saa enää avattua.Tällä vanhalla varaston kätköistä esiin kaivetulla koneella netti toimii.

Onko tämän nyt lopun alkua vai olisiko jotain vielä tehtävissä. Kone on pari vuotta vanha ja ominaisuuksiltaan riittävä meidän käyttöön, niin ei huvittaisi uuttakaan ostaa. Kuinka voin testata toimiiko koneen verkkokortit? Windowsin mukaan toimivat normaalisti, vaan voiko tuohon luottaa? Ja johtuvatko nämä oireet kaikki samasta viasta vai ovatko erillisiä juttuja? Mitähän tälle nyt tekisi?

Käyttäjä

vista office2007

Postit lähtee Outlookista, mutta eivät päädy lähetetyt-kansioon vaan jäävät lähtevät kansioon näkyviin???

Käyttäjä

Viivakoodi / Office

Moi
Käytössä on vielä Office 97 =)

Mitenkähän saisi Wordin tekemään viivakoodin
Exeliin syötetystä numerosarjasta ?

Mika

Käyttäjä

driver robot

Fresh devices tuputtaa otsakeohjelmaa, joka tutkisi, lataisi ja päivittäisi kaikki vanhentuneet ajurit, jos olen oikein ymmärtänyt. Olisiko kokemuksia/arvioita moisesta
terveisin
ek

12.10.2009 - 18.10.2009 1 viestiketju

Käyttäjä

MS Office XP Pro 2002

Voisiko suomenkielisen MS Office XP Pro 2002:n asentaa ja aktivoida samanlaisen, mutta englanninkielisen version Product Key:llä?

5.10.2009 - 11.10.2009 1 viestiketju

Käyttäjä

Softa-alueen softa-alueet?

Nyt sivustolta ei tunnu löytyvän vanhaa kunnon softa-aluekohtaista listaa (kuten windows-tietoliikenne tai windows-internet), vaan pelkkä windows ja sitten "tuhat" sivua ohjelmia. Saiskos sen takas?

Kirjaudu sisään keskustellaksesi.
Takaisin ylös

Selaa keskusteluja

Aihealue
Järjestys Viimeksi vastatut ensin Uusimmat ensin Luetuimmat ensin Vastatuimmat ensin
Ryhmittely Viikko Kuukausi Vuosi
Julkaisuaika
Päivämäärä
TTL ry
Pieni kirjapuoti
Takaisin ylös