14.3.2005 - 20.3.2005 3 viestiketjua

Käyttäjä

Kuinka saan toimimaan Grand Prix Legeds:sin Windows Xp Home Editionissa?

Kuinka saan toimimaan Grand Prix Legeds:sin Windows Xp Home Editionissa?

Käyttäjä

Mafia taso ongelma?

Hei, olen pelaamassa tätä peliä läpi, mut nyt tuli eräs taso ongelma kun tätä kentää en pääse läpi:

http://www.soneraplaza.fi/GetImag...ges_GetImage_jpg/0,2600,44162,00.jpg

eli tuota kentää, jossa pitää parkkihallisssa räiskiä ja touhuta...

Ensiksi kun aloitan tason mun pitää mennä sinne ulos ja siellä tulee vastaan tiimi/jengi, jolle annan rahaa ja sitten tulee vihollis jengi autoillansa ja sitten alkaa mäiske...

Tapan kaikki ekan kerroksen viholliset ja sitten siiryn toiseen tapan kaikki sieltää ja sitten otan sieltä kerroksesta kaikki granaati ja sitten siiryn alemmaksi ja tapan kaikki ja sitten alkaa ongelmat:

Menen vikaan kerrokseen, jossa vihollis jengit ovat tehneet sulun hallin viimeiselle ovelle ja sitten kun alkaa rytyttää ne syttyävät autot "Moltokotaililla" ja sitten ne alkaa ampumaan... minä sitten heitän nuo granaatit sinne ja tapan siis kaikki... ja sitten nuo kaverit "Sam" ja Paulie" alkaa puhumaan... ja sitten toinen niistä poistuu autoon... ja sitten tulee lopullinen ongelma... siitä en pääse eteenpäin... tuo "Paulie", joka taisi jäädä kanssani... ja vielä jotakin pitäisi tehdä tai tapahtua mut, mitä?

Käyttäjä

Battlefield 1942

Peli näyttää asentuvan koneelle normaalisti, mutta ei käynnisty, vaan ruutuun tulee herja: "Please login with administrator privileges and try again", eli peli pyytää kirjautumaan järjestelmävalvojan oikeuksilla, vaikka näin on jo tehty!!
Olisko kellään ideoita?
WIN XP Home Edition, Service Pack 2
AMD Athlon 2600+
1GP ram
Radeon 9200 series

7.3.2005 - 13.3.2005 1 viestiketju

Käyttäjä

Need For Speed Underground 2

Onkos täs pelissä mahdollista saada oma "playlist" soimaan pelimusiikiksi pelin omien musiikkien sijasta?

28.2.2005 - 6.3.2005 4 viestiketjua

Käyttäjä

Onko kukaan pelannut läpi James Bond:Nigthfire peliä?

Olen jäänyt siinä japsikenttään

Käyttäjä

Onko kukaan pelannut läpi Star Wars Knights of the Old Republic

Niin olisi pikku ongelma kun olen jäänyt siinä yhteen kohtaan, nimittäin siihen Underworld kohtaan.Olen joskus päässyt senkin kohdan läpi mutta sen jälkeen tulee se Sewers kohta.

Käyttäjä

Grand Prix Legends kysymys...

Terve kaikille GPL: faneille ;-D..
Olisi pari kysymystä...miten saan päivitettyä uudempaan 2003 tai 04 versioon vanhan GPL:län?, vai pitääkö se erikseen ostaa?
Ja sitten toinen kysymys, Multiplayer kokeneille:

Miten pystyn aloittamaan Multiplayer systeemin? Olisiko saatavan jokin suomalainen ja yksinkertainen ohje sen aloittamiseen...
Ja mistä saan bonuksia GPL:lähän? Ratoja, editointia yms..
ja muuta vastaavaa GPL:llähän jos vain tulee teille mieleen...
tänne asiaa..kiitos

Käyttäjä

BF2FI

En ole pahemmin tämän keskustelualueen sääntöihin perehtynyt omien sivujen
"mainostamisen" osalta. Ei se varmaankaan kiellettyä ole, joten käykääpäs
kääntymässä sivulla Battlefield 2 Finland - http://www.bf2fi.com
Kyseessä on siis suomalainen Battlefield 2 -sivusto ;)

21.2.2005 - 27.2.2005 1 viestiketju

Käyttäjä

bin- tiedoston purkaminen

Avasin erään .bin- tiedoston IsoBusterilla, mutta se avasi pelkkänä trackinä sen..Kuinka tulee toimia?
Kiitoksia etukäteen vastauksista

14.2.2005 - 20.2.2005 1 viestiketju

Käyttäjä

peli 'tilttaa'

kyseessä on Battle Field 1942:in Modi Desert combat, aina kun menen jollekkin serverille niin saman tien kun se on ladannut ja mennyt sille serverille niin se junttaa jumiin ja on pakko buutata kone napista. eli olisko jotain tietoa kuinka voi tämän ongelman poistaa? kone meni myös kerran erittäin hitaaksi ja alkoi tökkimään todella pahasti vaikka oli vain 3 selainta auki eikä muuta, tahtoisin tietää mistä johtuu tuollainen tökkiminen ja voiko sitä korjata? kone 1 päivää vanha ja kaikkien pelejen pitäisi pyöriä, käyttis on XP

7.2.2005 - 13.2.2005 1 viestiketju

Käyttäjä

Kun pelaan jotai, peli sammuu

Auttakaa en tiedä mitä pitäisi tehdä. Pelit vain sammuu itsesstään, joskus pystyn pelata 2 tuntia joskus 2 minuuttia, koneen lämpötila on 50. Auttakaa

24.1.2005 - 30.1.2005 1 viestiketju

Käyttäjä

Miksi kone jumittaa pelatessa.

Asensin käyttiksen uusiksi n.kuukausi sitten ja pelasin NFSU2 läpi ilman mitään ongelmia. Sen jälkeen kokeilin pelata Flatoutia mutta kone menee jumiin kesken pelin n.1min päästä aloittamisesta. Kone on jumissa n.15-30sek kun se taas toimii hetken. Sitten kokeilin pelata Medal of honor pacific assault:a niin peli ei etene kovin sujuvasti vaan vähän takerrellen. Missä vois olla vika? Oisko se että olen vaihtanut näytönohjaimeen siili tuulettimen ja se käy kuumana.

Kokoonpano on
AMD2600+
GF4ti4200 omega ajureilla
350w poweri
120g kovalevy

3.1.2005 - 9.1.2005 1 viestiketju

Käyttäjä

Colin McRae 2005 ongelma

Eli kun yritän asentaa pelin työntämällä rompun asemaan niin avautuvassa valikossa oleva install kohta ei ole valittavissa. Asennus onnistuu kyllä suoraan setup-tiedostosta mutta peli ei kuitenkaan toimi vaan mustan ruudun ja hetken odottelun jälkeen tulee ilmoitus jostain "protection" ongelmasta?
Voisiko kyse olla jostain muusta asennetusta haittaavasta ohjelmasta kuten Nero, Alcohol...!?
Peli on siis aito ostettu eikä ainakaan mukana olevasta readme-tiedostosta löytynyt vinkkejä!

Kirjaudu sisään keskustellaksesi.
Takaisin ylös

Selaa keskusteluja

Aihealue
Järjestys Viimeksi vastatut ensin Uusimmat ensin Luetuimmat ensin Vastatuimmat ensin
Ryhmittely Viikko Kuukausi Vuosi
Julkaisuaika
Päivämäärä
TTL ry
Pieni kirjapuoti
Takaisin ylös