Käyttäjä

Grand Prix 3 pelistä

Morjesta

Nyt on näin että aikuista keski-ikäistä miestä lapsettaa täällä
ja ajelen Formulaa ihan joka päivä "kuume on noussut korkealle tähän GP 3 ;seen.

Kaikki asia aiheet tähän Formula simulaattoriin kiinnostaa.
Etenki siitä aiheesta miten rakentaa editorilla OMA KISA-AUTO?
Tiedän että pitäisi löytää NO-CD juttu mutta sitä ei löydy mistään.

Vastaukset 5 vastausta

Käyttäjä

"Tiedän että pitäisi löytää NO-CD juttu mutta sitä ei löydy mistään."

Varmasti löytyy, mutta paree olla sitten varovainen niitten kanssa, ettei mikään ilkeä "pöpö" pääse siinä sivussa livahtamaan koneelle. Eli vaikka kuinka lupaavat virusvapautta yms. niin minä ainakin ajaisin sen crackin useamman online-skannerin kautta latauksen ja purkamisen ja jopa koko koneen sen crackin asentamisen jälkeen...

T: Vesku

Käyttäjä

Morot

Kiitos vastauksista. Joo no tämän arvasin jotta cd se joskus tökkii. Peliin kiinnosus sen kun lissäntyy nyt kun Minardi kulkee vähä lujempaa. Minä lupaan ajaa suurella sydämmellä polkimet auki-heh...
Seuraava kysymys muistan kuulleeni radiosta että jokin aika sitten oli Suomessa jotku Pc pelien SM tai peräti MM-kisat? Jonkun mielestä Pc pelit on tyhmää mutta ei mun mielestä sekin asia riippuu vähän pelistä...ja tämä Formula simulaattori kisaaminen on ideana parhaimmasta päästä.
Kyllä se on joku taito laji tämäki jos ajaa champions kisan läpi täysin 100%;n kierrosmäärällä ja pitää Minardin ehjänä ja voittaa kisat niin kyllä se on aika hyvin tehty.
Minulla on käyny joskus mielessä että josko perustaisi ihan oman kisa tiimin.
Eli Asiasta kiinostuneet Formula pelien harrastajat otan asiallista postia vastaan. stealin@suomi24.fi

Käyttäjä

"Joo no tämän arvasin jotta cd se joskus tökkii."

Mitä tuolla tarkoitat? Kävitkö siellä gamecopyworldissä?
http://www.gamecopyworld.com/
Siellä näkyi olevan.

"Jonkun mielestä Pc pelit on tyhmää..."

Sehän on selvä :) Pääasia on, että itse tekee sitä, mistä tykkää. Ei sen tarvitse, eikä voi, miellyttää kaikkia.

Käyttäjä

Moi
Kyllä nyt peli antaa uusia ulottuvuuksia. Nyt sitten on minun jossain virtuaallisessa peli maailmassa olemassa Formula talli nimeltä: Blue & White Lions of Finland ja moottoria valmistaa Saab. Jos 1980 luvun alussa olisi asiat menny jotenki toisin niin meillä Suomessa voisi todella aidosti olla oma Formula talli niin kuin Italiassa on Ferrari.
Kaiketi mahdollista vieläkin mutta eihän kenelläkään ole niin hyvää yhteistyö halua kun pitää olla hirveän paksu lompakko ja näkemystä vuosikymmeniä eteenpäin. Pc peleissä tällainen unelma on mahdollista.

Kirjaudu sisään keskustellaksesi.
Takaisin ylös

Pelit

TTL ry
Pieni kirjapuoti
Takaisin ylös